RSS

Rahman Basri Penipu.. Saya tak suka dia..

Salam hk!
 
Bulan puasa pun nak menipu!
Rahman Basri dah tipu pasal produk
terbaru beliau.
 
 
Beberapa hari lalu beliau saya tengok
ebook terbaru beliau pasal macam mana
dia dapat jadi TOP Affiliate dalam 
banyak cabaran Affiliate. 
 
Tak cukup ngan tu, dalam satu masa
ada 3-4 produk promote. Saya rasa
macam tak betul je apa dia buat ini.
 
Tapi bila saya baca ebook itu, 
saya boleh kata Wow! Wow! Wow!
 
 
Saya ingatkan beliau tipu tapi rupanya
content dalam ebook itu memang bagus.
 
Saya pula tanya berapa harga, harga
dia kata RM60, saya kata oklah saya
nak beli. 
 
Rahman kata, saya tak jadi RM60.
Nak jual RM40 .. Saya kata lagi lah 
cantik.. 
 
Saya pun gembira, lepas tu saya 
main cakap lepas je, RM20 jelah
kasi kawan-kawan baca.. :D
 
Dan saya tak sangka harga pujuk
itu yang Rahman letak sekarang.
 
 
Cepat pergi sana ok! Saya rasa
mungkin tak lama Rahman letak
harga tu. Harga kawan-kawan
pun tak sampai camtu patutnya!
 
Go Go Go!!
 
 
 
Geng Internet Anda, 
Gero Azrul
http://azrulpage.co.cc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-

Home Office, Tmn Prima Tropika, Seri Kembangan, Selangor 43300, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jMxMjBwMHLQsrGwMTIwcTLRGtOysrIwMrIw=

1 ulasan:

JingleBeeStore berkata...

haha.. ingatkan betul2 tadi.. aku blom cuba lagi mana2 produk RB.. anyway, good post to attract visitor! :)

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes