RSS

Cerita Semalam..

Semalam saya telah berhempas pulas (walaupun dalam keadaan mengantuk) untuk
menghabiskan beberapa buah buku bagi menambah pengetahuan saya dalam bidang pemasaran internet.

Terima kasih bebanyak kepada puan lisahilmi kerana sudi memberikan ebook percuma (Diari Seorang Internet Marketer).

Juga jutaan terima kasih kepada En. Anwar Yassin . Saya begitu teruja sekali membaca kedua2 ebook tersebut sampaikan saya lupa makan malam saya! Hihihi..

Walaupun rasa teruja untuk memulakan bisnes di internet ni, saya harus berhati2 agar tidak 'hanyut' dengan kebanjiran maklumat2 terkini mengenai cara2 menjana wang di internet.

Terima kasih juga kepada En. Mohd Amirol kerana memberikan nasihat2 dan tips2 sebelum bergelar usahawan maya nie..

Untuk pengetahuan anda, anda boleh dapat ebook2 ini secara percuma dengan hanya klik pada pautan yang saya sediakan (klik pada nama pemilik ebook).

Saya amat syorkan ebook2 percuma ini sebab ebook inilah yang akan mengorakkan langkah pertama anda sebab saya tahu, ramai newbie (termasuk saya) di luar sana amat sukar untuk membuat langkah pertama ini sebelum melangkah lebih jauh lagi.

Ayuh rakan2.. kita beramai-ramai jadikan medium internet ini sebagai tempat untuk menjana wang demi kehidupan yang LEBIH BAIK!

Kerajaan kita telah menyediakan segala-galanya (MSC), hanya menunggu kita sahaja MERIALISASIKANNYA!

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes