RSS

Iklan Menggunakan Email

Saudara/Saudari,

Saya dapat meneka yang saudara/saudari seperti saya juga, ingin menjana pendapatan sampingan melalui medium internet.

Saya seorang yang berkeluarga, TIDAK MEMPUNYAI PENDAPATAN TETAP dan TERDESAK mencari sumber pendapatan sampingan untuk memperbaiki taraf hidup saya bersama keluarga.
Sebenarnya saya mempunyai kemahiran dalam bidang perkomputeran dan internet. Disebabkan desakan kerana tidak mempunyai pendapatan tetap dan terpaksa mencari sumber pendapatan tambahan, saya telah berkorban masa, wang simpanan (cukup2 makan untuk anak saya sahaja!), untuk mengkaji apakah sumber pendapatan yang paling singkat yang boleh saya dapatkan. (ramai kawan2 mendesak saya menjana pendapatan di internet apatah lagisaya telah membaca buku Jutawan Muda Malaysia, Irfan Khairi, RahsiaJutawan Internet Terbongkar!)

Akhirnya, selepas kajian saya dalam masa 2 minggu (belajar/memahami banyak benda yang boleh menghasilkan wang pantas), saya telah menemui SATU CARA yang PALING IDEAL, SESUAI dengan MASA, WANG RINGGIT saya (yang pada masa itu cuma ada RM123 sahaja!)

Nak tau CARANYA? SISTEMNYA?

Saya membuat pelaburan awal HANYA RM50 dan ALHAMDULILLAH, modal saya telah saya dapatkan kembali hanya dalam masa 2 HARI SAHAJA!. Saya begitu bersyukurkepada ALLAH S.W.T. kerana memberikan REZEKI ini dan amat berterima kasih kepada UPLINE saya, Cik Salmah kerana memperkenalkan sistem ini kepada saya.

Dan sekarang, saya INGIN BERKONGSI KEGEMBIRAAN ini dengan saudara/saudari. saudara/saudari boleh melihat dan mengkaji sistem ini di
http://www.e-jariah.net/hartawan .SAYA TIDAK MEMAKSA saudara/saudari untuk JOIN sistem ini tetapi PERCAYALAH, inilah yang terbaik bagi saudara/saudari yang ingin menjana pendapatan dengan hanya 1% USAHA.

Yang benar,

Helmi Bin Kimsui
http://www.e-jariah.net/hartawan
helmikimsui@gmail.com
http://helmikimsui.blogspot.com/

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sebagai rakan anda, saya ingin MENGHADIAHKAN anda 3 ebook PERCUMA. Anda boleh DOWNLOAD DI SINI ->
http://rajakamil.biz/ppl/index.php?ref=baladewa18
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes