RSS

19 Tempat Kosong Saja Lagi Seminar 24 Oktober (Sabtu ini)

Salam, Helmi.

Saya tak sangka kerana jualan tempat seminar
cukup panas! Hanya tinggal 19 tempat kosong
sahaja lagi untuk menghadiri seminar bersama
saya pada 24 Oktober 2009 (Sabtu).

Layari laman berikut untuk membuat pendaftaran
"Seminar Perniagaan Internet & Affiliate"
Bersama Saya di UIA Gombak :

http://mawardee.com/seminarindexpage.html

PS : Sebagaimana saya janjikan, saya bongkarkan
bagaimana saya menjana RM 100,000 di internet,
kesemuanya dalam seminar ini, walaupun hanya
sebagai seorang pelajar universiti (dan menjalankan
perniagaan internet secara sambilan sahaja).

Terdapat teknik Paypal Pantas yang saya akan bongkarkan
dalam seminar tertutup ini, yang tak terdapat dalam
"Panduan ClickBank". Malah, banyak rahsia yang saya tak
dedahkan kepada umum, akan dibongkarkan dalam seminar
ini.

Cepat bertindak sebelum tempat seminar habis terjual
(anda boleh pilih tarikh seminar 24 Oktober atau 25 Oktober):

http://mawardee.com/seminarindexpage.html

=====================================================
"Panduan ClickBank" akan ditutup 2 jam dari sekarang
=====================================================

Sebagai affiliate ClickBank, Helmi :

Tak perlu buat produk.

Tak perlu jual servis.

Tak perlu susah-susah support pelanggan.

Tak perlu buat seminar.

Tak perlu susah-susah cari orang.

Tak perlu cari downline.

PS : Hanya buat duit senyap-senyap di ClickBank
& tak ada siapa tahu, walaupun anda sedang bekerja
atau sedang buat bekerja di ofis.

2 jam lagi, Panduan ClickBank akan saya tutup :

http://panduanclickbank.com/lamanutama.htm


Yang ikhlas,

Mawardee

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak, , Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VIvR&s=hXFos&y=S&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes