RSS

'Curi' Bisnes Lumayan Saya, Helmi

Salam, Helmi.

Mawardee di sini.

Kini hanya tinggal 3 orang sahaja lagi untuk
menyertai 'group' ELIT saya, di mana mereka
adalah golongan yang akan menjana pendapatan
4 - 5 angka bagi penjualan produk digital
untuk tahun 2010.

Jika Helmi menyertai workshop elit pada
hari esok, Sabtu, 31 Oktober 2009, anda akan
diberikan 'Business In A Box', di mana saya
akan menyediakan banyak bantuan dari segi kerja
bagi pelancaran sebarang produk digital Helmi
di internet.

Menjual ebook bukanlah perkara mengarut, kerana
sepanjang saya menjual ebook, semua produk yang
saya gunakan dengan teknik X ini, saya memang
menjana pendapatan 5 angka!

Antara RM 10,000 - RM 70,000 (pengalaman sebenar saya).


Ini bukan skim cepat kaya.

Ini bukan sistem MLM.

Ini bukan pelaburan internet.

... Ini adalah perniagaan internet sebenar yang halal!


Helmi akan tengok nanti bagaimana mereka kelak
akan melancarkan produk besar-besaran di internet,
sehingga 4 atau 5 angka pendapatan, tak kiralah
samada pasaran Malaysia mahupun antarabangsa.

Saya akan design laman web untuk anda, menulis
surat jualan (teks pada laman web), membayar
hosting dan nama domain serta pelbagai lagi
bantuan kerja yang saya akan siapkan, khas
untuk jualan produk Helmi kelak.

Setiap peserta akan diberi tarikh pelancaran
masing-masing, agar tarikh pelancaran tidak
bertembung antara satu sama lain.

Ia sesuai untuk mereka yang langsung tak ada
idea nak buat duit dan sesuai untuk mereka
yang sampai sekarang tak berjaya buat duit
di internet.

Malah, saya akan ajar anda dari A hingga Z, bermula
dari membuat laman web, membuat surat jualan,
mencipta produk sehinggalah kepada mengumpul
list beribu-ribu dalam tempoh 1 tahun pertama.

==================================================
Workshop Perniagaan Internet Bersama Mawardee
==================================================

Saya akan mengadakan workshop elit ini di Cheras
Pusat Training JTC. Peta saya akan berikan
selepas anda membuat pembayaran dan menghantar
bukti pembayaran.


Nama Program : Workshop ELIT Perniagaan Internet
Tarikh : 31 Oktober 2009 (Sabtu)
Masa : 9 pagi - 5.30 petang.
Harga : RM 997.00 (Tiada Ansuran)
Jumlah : 3 Peserta Sahaja Lagi
No contact : 013-3608849


Terus buat pembayaran RM 997 ke akaun bank saya :

CIMB
Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
13020115901528

ATAU


MAYBANK
Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
512204056160


Sila serahkan bukti pembayaran ke akaun
berikut :

sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com

Emailkan sekali maklumat yang saya inginkan :

1. Nama Penuh
2. Alamat Rumah
3. No Telefon
4. No Kad Pengenalan
5. Pengangkutan Ke Tempat Seminar
6. Email

PS : Tiada lagi try and error atau mencuba-cuba.
Ini adalah workshop pertama dan terakhir yang saya
adakan dari pihak saya sendiri untuk tahun ini
yang begitu cepat menyiapkan EMPAYAR BISNES ANDA
SENDIRI!

Selepas ini, workshop saya akan lebih kepada anda
sendiri mencari idea, membuat laman web dan
semuanya kerja, anda lakukan sendiri. Kerjanya
lebih susah dan banyak kena buat sendiri berbanding
workshop elit ini. :)

PPS : Bayangkan, dengan 10 orang saja sebagai
peserta workshop ini. Memang ekslusif!
DVD Tool Bernilai RM 997, akan diberikan secara
PERCUMA kepada anda. :)

PPPS : Jika dibandingkan dengan nilai sebenarnya,
ia jauh lebih murah. Psst... Saya bantu banyak tu. :)
Wang akan dikembalikan 50% dari yuran, jika projek
anda gagal untung disebabkan saya.

Jika ada sebarang persoalan, hubungi saya :
013-3608849

===================================================
Pelan Lengkap Buat Duit Dengan Teknik PPV
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WugZ&mc=f&s=hXFos&y=1&
==================================================

Hanya tinggal SATU orang sahaja lagi untuk
menyertai perbincangan dan praktikal teknik
PPV bersama saya di KL.
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WugZ&mc=f&s=hXFos&y=1&

Kita akan sama-sama berbincang agar teknik
PPV ini boleh sama-sama dipraktikkan. Kami
menjangkakan untuk menjana $400 bagi setiap
$100 yang dibelanjakan, di samping 300 - 500
list dalam tempoh yang sama. Itu sasaran
paling MINIMUM. Insya Allah.

Kelak, saya yakin ia akan menjadi satu teknik
yang baru & power.

Hasil perbincangan kami, akan dimuatkan dalam
fail pdf. Helmi boleh dapatkan pelan
lengkap kami walaupun Helmi tak sertai
perbincangan kami. Kami akan hantar pelan lengkap
buat duit dengan PPV ini terus ke inbox email
anda.

Jika Helmi tak rebut peluang ni, saya
kelak boleh jual Panduan PPV ini begitu saja,
selepas pengalaman & eksperimen kami terhadap teknik
ini.

Saya boleh jual senang-senang je teknik PPV
yang kami telah eksperimen ini dengan harga
RM 250 di pasaran Malaysia kelak.

Jadi, kenapa nak tunggu kami jual RM 250,
sedangkan anda boleh dapat PERCUMA blueprint
ini jika membeli "Mass PPV Traffic" melalui
link affiliate saya di bawah :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WugZ&mc=f&s=hXFos&y=1&


Selepas membeli, sila hantarkan bukti pembelian
ke email saya :

sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com

Yang ikhlas,


Mawardee


=========================================
Teknik PPV "Mass PPV Traffic" Akan
Dinaikkan Harga?
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WugZ&mc=f&s=hXFos&y=1&
=========================================

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VK6S&s=hXFos&y=b&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes