RSS

(Kontroversi!) Cara Ini Lebih Pantas Buat Duit di Internet ...

=========================================
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Wfc2&mc=f&s=hXFos&y=s&
=========================================


Salam,Helmi.

Mawardee di sini. Helmi apa khabar?
Semoga sihat hendaknya.

Terus ke tajuk perbincangan kita hari ini.
Saya dapati banyak sebab kenapa ramai yang tak
dapat buat duit di internet. Dah beli banyak
ebook tapi tak berhasil, adalah perkara biasa
yang saya dengar.

Malah, ada yang menyerang saya kerana menyatakan
saya cuba menipu duit rakan-rakan rakyat negara sendiri.
Dan entah macam-macam email yang saya terima.

Bagi saya, saya tak ada masa nak bergaduh dengan
mereka. Hakikatnya, niat saya hanya untuk membantu
Helmi dan sesiapa sahaja untuk buat duit
di internet.

Walaupun ebook, namun ia sangat berharga kerana
ilmu dikumpulkan dalam satu pakej buku digital,
yang bertujuan mengajar orang ramai tentang
ilmu yang nak didedahkan.

Dalam kes saya, saya sendiri pernah tak percaya
pada perniagaan internet, dek pernah ditipu
oleh pelaburan internet. Saya dikhabarkan,
pelaburannya Islamik, tetapi hakikatnya saya
ditipu.

Kisah silam dijadikan pengajaran.

Selepas saya belajar perniagaan internet,
dan berjaya membuat duit lumayan di internet,
saya mendapati masih ramai orang Malaysia
masih gagal di internet.

Banyak sebab kegagalan mereka di internet

Antaranya, tak faham ebook yang dibeli, overloaded
information, tak tahu nak mula di mana, tak tahu nak
start bagaimana, dah buat tapi tak dapat-dapat
hasil pendapatan, sibuk dengan kerja dan banyak lagi.

Helmi jangan bersedih. Sebab faktor-
faktor inilah, saya tergerak hati untuk membuat
seminar, membantu Helmi menyelesaikan
masalah sebegini - tiada lagi try and error.

Hanya tiru cara saya untuk buat duit RM 100,000
macam saya :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Wfc2&mc=f&s=hXFos&y=s&


==============================================
Cara Lebih Pantas Buat Duit di Internet
==============================================

Antara cara terpantas buat duit di internet,
adalah dengan menghadiri seminar bersama saya.

Apa bezanya seminar saya berbanding dengan seminar-
seminar lain? Dan apa pula kelebihan seminar
berbanding dengan produk ebook dan produk informasi
lain yang dijual di internet?

(1) Anda akan belajar terus dengan teknik-teknik
yang benar-benar memberikan saya duit. Bukan lagi
'bluffing' atau teknik-teknik yang mengarut.

(2) Anda akan diberikan modul lengkap. Apa yang
Helmi perlu buat, adalah ikut saja apa
yang disediakan dalam modul tersebut. Bukan satu
modul, tapi SEPULUH MODUL buat duit!

(3) Selepas seminar, saya yakin anda boleh
mulakan terus kerja anda. Tiada lagi pening tentang
bagaimana nak mula dan tak tahu itu dan ini.
Selepas seminar, kerja boleh dimulakan serta-merta!

(4) DVD bantuan diberikan. Antaranya, ia
mengajar bagaimana membuat laman web, memasang
sistem affiliate dan buat grafik. Kalau kat
luar, mahu makan ratus-ratus gak.

(5) Bonus Pasang Siap. Dengan bonus-bonus ini,
anda boleh terus gunakan untuk buat kerja-
kerja buat duit di internet. Tak perlu bazirkan
masa lagi untuk buat video. Ada 300 video
promosi disediakan, template dan sebagainya.

(6) Harga yang murah. Selepas ini, saya pastinya
akan menaikkan harga seminar, sebab nak menampung
kos komisen kepada affiliate dan lain-lain.

(7) Support. Jika masih 'tersangkut', hubungi
saya, saya akan cari jalan membantu sehingga
anda menjadi berkali ganda lebih hebat daripada
saya sendiri!

Jadi, kenapa nak termenung lagi?
Sertailah "Seminar Perniagaan Internet
& Affiliate Bersama Mawardee" sementara
harganya masih murah :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Wfc2&mc=f&s=hXFos&y=s&


(8) Pelbagai teknik yang membolehkan anda
menjana pendapatan lumayan walaupun sibuk
dengan kerjaya sekarang! Saya akan tunjukkan
caranya.


PS : Saya tak tahu, apa lagi alasan untuk
anda tidak berjaya selepas menyertai seminar
ini :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Wfc2&mc=f&s=hXFos&y=s&

Yang ikhlas,


Mawardee


==========================================
Tempat Seminar Kini Semakin Berkurang.
Tarikh 24 Oktober atau 25 Oktober :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Wfc2&mc=f&s=hXFos&y=s&
===========================================

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak, , Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=V90g&s=hXFos&y=k&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes