RSS

Maaf, Bisnes Lumayan Dah Habis

Salam, Helmi.

Mawardee di sini.

Sekadar nak memberitahu bahawa 10 kuota peserta
yang bakal menjadi usahawan berjaya dengan konsep
'business in a box', kini telah berakhir. Sekarang
saya terpaksa tolak sebarang permintaan dan rayuan
untuk mendapatkan tempat Workshop Elit ini.

Lain kali, saya akan adakan seminar pula.

Kalau Helmi nak tahu, sebenarnya seminar
memang ada untungnya, namun ia hanya untung jangka
pendek untuk saya, dan tak seberapa pun sebenarnya.

Ini kerana selepas seminar, saya kena bantu mereka
dari segi support, nasihat perniagaan, nasihat
pemasaran, nasihat promosi dan pelbagai lagi.

Malah, saya sediakan DVD yang saya telah belanja
ribuan ringgit sebelum ini, dengan pelbagai bahan
yang terbaik saya pernah berikan kepada pelanggan
saya.

Bagi saya, saya lebih untung jika menjual produk di
luar negara, berbanding membuat seminar. Tapi tak
mengapa, selepas ini pun saya akan mempertimbang
untuk mengadakan lagi seminar kerana ada pihak-pihak
yang memohon agar diadakan pada bulan November kerana
ketika tu waktu cuti dan mudah datang KL.

Walau apa pun, semua kuota workshop yang julung kali
saya adakan dengan 'business in a box ini', sudah pun
habis..

Habis... Esok kesemua 10 orang ini akan memperolehi
bahan projek masing-masing, beserta peluang keuntungan.
Insya Allah.

=====================================================
Peserta Seminar Batch 1 & 2 (24 & 25 Oktober Lepas)
=====================================================

Kepada peserta-peserta saya yang dah melalui
seminar saya, saya ucapkan selamat maju jaya
dengan teknik demi teknik yang saya dedahkan.

Dan bagi semua peserta, DVD rakaman ketika seminar
akan dihantar Isnin atau Selasa.

Malah, saya juga menyertakan sijil penyertaan.
Wah, sijil pun ada!

Dan jika ada masalah, boleh hubungi saya.
Saya bersedia membantu.


======================================
Kuota Sesi PPV Dah HABIS
======================================

Kuota untuk perbincangan rasmi berkenaan
teknik PPV dah pun habis untuk bersama
saya.

Kami akan buat kerja sama-sama.

Kami akan bincang sama-sama.

Kami akan praktik sama-sama.

Kami akan baiki teknik sama-sama.

Kami akan buat duit sama-sama. :)

Tempat saya akan maklumkan, sebab sekarang
tengah survey tempat terbaik untuk buat.
Tempat cadangan saya sebelum ni, ada
masalah teknikal untuk kita bincang.

Oh, ye!

Jika Helmi masih berminat mendapatkan
teknik PPV yang terbukti berkesan memberikan
keuntungan 10 kali ganda, boleh dapatkan di sini:

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WxQn&mc=f&s=hXFos&y=J&


PS : Teknik PPV memberikan trafik pantas.

Tak perlu lagi menulis artikel.

Tak perlu lagi membuat link banyak-banyak.

Tak perlu meninggalkan komen di blog.

Tak perlu lagi membuat video.

Tak perlu lagi hantar video ke Youtube.

Yang pasti, ia memberikan trafik yang pantas.
Dah nama pengiklanan berbayar, memanglah
ada kelebihan tersendiri.

Sekali lagi, ini linknya :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WxQn&mc=f&s=hXFos&y=J&

Yang ikhlas,


Mawardee


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=V2gk&s=hXFos&y=v&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes