RSS

Sebenarnya, Mereka Lebih Hebat... (Peserta Seminar Saya)

=====================================================
Mawardee di sini. Helmi mendapat email ini
kerana telah berdaftar dengan sistem saya. Jika
[firstname]] menganggap ini sebagai kesilapan,
Helmi boleh keluar dari sistem email saya dengan
klik link 'Unsubsribe' pada bahagian paling bawah
email ini, itupun jika sudah tidak mahu terima tips-tips
perniagaan internet dari saya
======================================================

Helmi tengah buat apa?

Saya sekadar nak berkongsi berkenaan seminar
yang saya anjurkan pada 24 Oktober & 25 Oktober
baru - baru ni.

Saya memang agak teruja kerana semangat berkobar
yang ditunjukkan oleh para peserta seminar, di
mana mereka mengajukan bertubi-tubi soalan-soalan
yang mana saya telah jawab dengan baik keseluruhannya.

Dan saya dapati, mereka sudah mempunyai kuasa ____
& teknik-teknik yang diperlukan untuk buat duit di
internet, yang saya telah ajar & dedahkan dalam
sesi seminar tersebut.

Dan serius saya katakan...

Berdasarkan pemerhatian saya, saya sangat yakin
ramai di kalangan mereka bakal menjana RM 100,000
pertama di internet pada 2010 akan datang
(dah tak lama lagi tu).

Dan lagi sebahagiannya akan menjana RM 100,000
pada 2011. Ini berdasarkan pemerhatian saya, di
mana saya melihat mereka telah mengikut cara saya
sejak semasa program lagi.

(Nak berjaya, perlukan masa sikit. Saya dulu pun begitu)


Dan saya akui, bagi peserta-peserta yang mempunyai
persoalan atau memerlukan bantuan ketika menggunakan
teknik saya, saya menasihatkan mereka (para peserta
seminar saya) agar menghubungi saya terus agar saya
boleh membantu.

Bantuan berdasarkan pengalaman saya sendiri menjana
RM100,000 lebih di internet, saya harap ia akan
membantu menjadikan mereka lebih hebat dari saya.
Malah, saya juga menyediakan ruang Yahoo Group
khas untuk peserta seminar saya, untuk tujuan
perbincangan dan follow up.

Saya pasti, ramai dari kalangan peserta-peserta
seminar saya ini akan menjadi otai dan lebih hebat
dari saya. Saya tak kisah, sebab agak ramai yang
berjaya sekarang ni, sebab meniru teknik saya.

Dan bantuan LIVE saya pastinya akan menyusul kepada
mereka selepas ni. Sebab saya juga akan membuat
pertemuan santai (percuma tau) di sekitar Selangor,
KL atau Kuala Terengganu. (bergantung kekosongan masa)

Pertemuan ni hanya boleh dihadiri oleh mereka
yang menghadiri seminar saya pada 24 & 25 Oktober
tempoh hari SAHAJA.

Tahniah kepada mereka! Tak sabar saya nak tengok mereka
berjaya... Helmi bila lagi nak datang seminar?


======================================================
Seminar Saya Akan Datang, Akan Diumumkan Kelak
======================================================

Sehingga hari ini, saya masih dihujani oleh mereka
yang masih bertanya pasal seminar ini dan bila
seminar ini akan diadakan pada masa akan datang.

Sebenarnya, saya sendiri tak pasti, sebab saya
jugak nak fokus pada pasaran antarabangsa buat
beberapa bulan ni.

Apapun, bila seminar ni jadi untuk diteruskan,
saya akan umumkan kelak. Jadi, nasihat saya,
terus membaca email saya akan datang, yang
akan penuh dengan tips, terutamanya tentang
pengumuman seminar saya yang saya akan ajar
bagaimana membuat RM 100,000 pertama di
internet, berdasarkan pengalaman saya sendiri.

Nasihat saya, "Datang Seminar Memang Berbaloi!"


Salam maju jaya dari saya.


Mawardee

... Nak Jual SATU (1) Laman Web Saya ...

PS : Saya bercadang nak menjual salah satu laman web
saya kelak. Hanya satu orang sahaja yang boleh
membeli laman web bernilai puluhan ribu ringgit
ini, dengan harga diskaun yang sangat murah.

Yang saya pasti & yakin, dengan membeli terus laman
web ini, anda akan mendapat trafik pelawat
yang banyak serta-merta, (dalam & luar negara), sebab
ianya sudah mempunyai ranking SEO yang tinggi dalam
kata kunci yang kompetitif serta jumlah
trafik yang sangat banyak.

(bukannya template ye, tapi memang web sebenar!).

Nantikan pengumuman saya berkenaan jualan web-
web saya ni secara LIVE.


Tunggu ... !


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak, , Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VOI1&s=hXFos&y=m&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes