RSS

Apakah Paypal?

Salam,
 
Sebelum ini anda ada menerima email tentang produk pakej newbie daripada saya daripada saudara JAWS. Sudahkah anda memilikinya?Jika anda seorang newbie,saya syorkan kepada anda sememangnya produk tersebut amat berguna dan berkualiti kepada anda yang masih baru didalam IM ini.
 
Baik,berbalik kepada tajuk diatas,saya ingin menerangkan sedikit kepada anda iaitu apakah paypal?Paypal merupakan company tengah diantara transaksi wang antara luar dan dalam negara.
 
Contoh  paypal:
Pembeli atau penjual dari luar negara ingin membayar wang kepada anda dan mereka memberikan wang mereka melalui paypal kerana tiada transaksi terus daripada mereka ke negara kita.Wang paypal yang kita perolehi daripada akaun paypal  tersebut pula boleh di transferkan kepada akaun maybank,cimb dan sebagainya.(kiranya paypal ini merupakan orang tengah)
 
Pada waktu dahulu,kaedah transaksi terus paypal dengan  pihak bank tiada lagi dan waktu sekarang amat mudah kerana sudah ada transaksi terus kepada bank Malaysia kita (kaedah dahulu adalah menjual duit paypal kepada orang Malaysia-sungguh leceh).Jadi,perkara manjadi mudah dan lebih selamat,betul tak?
 
Paypal amat penting untuk kita melakukan perniagaan  internet .Jika anda ingin menjadi seorang ebay seller,seorang blogger luar negara,seorang affiliate diluar negara (CPA) anda memerlukan paypal untuk transaksikan wang serta membuka akaun didalam sesuatu program.Sebab itu saya menegaskan kepada anda,jika anda ingin berniaga didalam internet ini,anda memerlukan sebuah akaun paypal (saya ada menerangkan didalam Blog saya serta didalam buku buat duit dengan blog )
 
Untuk membuka akaun paypal ini adalah mudah sahaja kerana anda hanya memerlukan VCC atau DEBIT CARD.
 
Jika anda masih ragu-ragu untuk membuka akaun paypal atau masih runsing bagaimana ingin membina sebuah akaun paypal.
 

Cuba anda membuka sales letter yang saya tunjukan di link dibawah ini

KLIK SINI : PANDUAN VCC
 

 Panduan VCC ini merangkumi semua aspek iaitu cara membuat VCC dan ada juga menyediakan panduan asas bagaiamana ingin membuka akaun paypal ,ebay ,pengiklanan di facebook dan pelbagai lagi.Bagi saya ,panduan ini begitu lengkap kepada anda untuk mempelajari bagaiamana membina akaun sendiri dalam ebay,paypal dan sistem lain  didalam internet ini.

Yang penting,saya kenal saudara Naim ini dan saya jamin produk beliau adalah berkualiti!
 
Jika anda berpendapat bahawa perniagaan internet ini meluas dan anda ingin memerpluaskan ke luar negara,Saya harap anda membuat dan membuka akaun Paypal anda sendiri kerana ini amat penting.
 
P/s: Upah yang dikenakan untuk orang lain membuka akaun paypal kita adalah lebih kurang RM60.
 
P/s/s:Apa kata anda membuka akaun sendiri dan ini lebih menjimatkan anda.
 
Dengan tips saya ini saya berharap anda akan lebih yakin dengan perniagaan internet dengan membeli sebuah produk di internet ini.
 
Sekian, terima kasih..
yazid yahaya


 


 
 




 
 
 
 
 




 



NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRmtCzsTKwszBw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes