RSS

Mari Mula Berfikir!

Salam sejahtera,

Semoga  sentiasa sihat. Saya sentiasa mendoakan kejayaan anda.

Kini saya ingin berkongsi tip yang menguntungkan untuk anda perolehi.

Didalam perniagaan internet ini perkataan "basic" amat penting sekali didalam dunia IM dan sebab itu saya  menerangkan kepada anda didalam tip sebelum ini  bahawa modal adalah amat penting sekali.

Modal amat penting kerana anda perlu membeli sesebuah produk yang berkualiti untuk anda memahami sesuatu aspek perniagaan itu(tanpa modal saya jamin anda tidak akan berjaya).

Setelah anda membaca diari IM,apa yang anda ingin lakukan sekarang?adakah iyanya adalah melalui perniagaan internet melalui ebook,berforum,membina blog,ebay dan membuat buku?.Dimana sebenarnya pilihan anda?tepuk dada dan tanya diri sendiri.
Sebelum anda mengetahui bagaimana ingin menjana pendapatan melaluinya,ada perlu mengetahui asas.Iya,asas amat penting untuk sesuatu perkara kerana melalui asas kita akan memahami setiap faktor didalam perniagaan untuk anda lakukan.
===============================================================
Contoh:
Jika anda tidak tahu blog,adakah anda dapat membina blog ke?Saya jamin anda tidak akan dapat membina blog dan  apatah lagi ingin membuat duit dengan blog pula?.
===============================================================
Saya sendiri juga bermula dari asas dan tidak mengetahui apa-apa,dan lihat la sekarang,bukan sahaja saya mempunyai blog tetapi saya mempunyai ebook,serta buku sendiri walaupun usia saya masih muda.Ini disebabkan saya bermula dari asas.

Untuk tip pada kali ini,saya ingin anda semua berfikir perniagaan internet yang bagaimana untuk anda pilih ? (seperti didalam diari IM) .Setelah anda memilih perniagaan tersebut anda perlu memikirkan adakah anda akan berjaya membina perniagaan tersebut?.

Ini adalah begitu penting sekali untuk mengelak anda daripada kerugian dengan mempelajari semua jenis perniagaan di internet ini kerana anda akan hilang fokus.Sifu saya juga ada menerangkan kepada saya yang kita jangan hanya memikirkan untuk cepat kaya sahaja
tetapi tidak ingin berusaha kerana untuk mencapai sesuatu kejayaan itu anda perlu berusaha sehingga berjaya serta fokus yang tinggi.
 
Sekarang anda pilih,perniagaan internet yang bagaimana ingin anda lakukan dan sesuai dengan anda?,Jika anda tidak tahu perniagaan internet apa yang ingin anda lakukan,anda baca kembali ebook Diari IM berulang kali sehingga anda memahaminya.
 
Baikla,setelah anda menerima email tip ini, anda akan menerima seterusnya email dari saya dengan  panduan-panduan asas, advance dan expert didalam perniagaan internet yang saya sendiri pelajari dari ebook tersebut untuk menjana pendapatan darinya.Saya tidak akan syorkan kepada anda ebook sampah yang saya yakin iyanya tidak berbaloi untuk anda perolehi kerana banyak ebook didalam internet ini tidak berkualiti untuk seseorang itu perolehi.

Saya harap tip pada kali ini menyakinkan anda dengan lebih lagi perniagaan internet sebenar.
 
Sekian, terima kasih..
yazid yahaya
 




  
 

NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRmtCzsDIzMDMw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes