RSS

Perniagaan Internet Mana Untung Paling cepat?

Salam,
 
Sebelum ini saya telah menulis pelbagai article melalui perniagaan internet.Saya harap dengan penerangan saya sebelum ini dapat membuka minda anda didalam perniagaan internet.Ingat lagi ebook diari IM saya?.Untuk pengetahuan semua,didalam ebook diari IM itu saya telah menceritakan tentang bagaimana kita menjalankan perniagaan internet kita yang sebenar.Saya bermula daripada seorang newbie dan dalam masa yang sama menjadi seorang yang berperingkat separa pakar!(Belum pakar penuh lagi dan akan mencapai pada suatu hari).
 
Didalam ebook saya tersebut,saya telah menyatakan pelbagai perniagaan internet.Tetapi yang mana paling untung dengan cepat?.Oh ,sebelum itu ,saya ingin menyatakan kepada anda,jika untung cepat tetapi tidak pandai mengawal kewangan,tidak berguna juga(jadi kita perlu pandai mengawal kewangan).
 
Berbalik kepada tajuk,mungkin anda berasa hairan,kenapa saya belajar semua perniagaan internet.Ini adalah kerana saya masih muda dan ingin belajar terhadap semua perkara dan perkara kedua adalah saya ingin mencari pendapatan yang paling pantas didalam internet dengan pendapatan yang lumayan.
 
Buat masa sekarang saya telah mengkaji pelbagai ebook dan pelbagai sistem didalam internet ini.Pendapatan yang paling pantas dan paling lumayan adalah ebay (itu kajian saya dan iayanya leceh).Tetapi,ingat pendapatan lain juga adalah lumayan tetapi ada sistem yang tersendiri dan cara tersendiri untuk menjana pendapatan yang lumayan.
 
Saya telah menjana pendapatan melalui ebay,blogger,affiliate,adsense,ebook,forumer,dan buku dan saya lihat semuanya memang boleh menjana pendapatan(anda boleh lihat di blog Strategiblog.com saya).Iyanya bergantung kepada diri kita untuk mencapai apa yang kita inginkan.Semua kerja memerlukan usaha dan semua kerja memerlukan fokus.Ini adalah kerana IM di Malaysia dan luar Negara telah membuktikannya.Ada yang pakar dalam ebay,ada yang pakar dalam affiliate,ada yang pakar dalam blogger serta pelbagai lagi sistem didalam internet ini dan saya telah  lihat semuanya berjaya dan mempunyai income yang lumayan dan mereka berjaya mendapat income lebih daripada 5 angka.
 
Untuk pengetahun semua,saya telah gagal beberapa kali tetapi dan bangkit sehingga pencapaian sekarang.Apa yang penting didalam perniagaan internet ini,adalah fokus dan usaha!
 
P/s: Bagi sesiapa yang telah membeli ebook dari mail saya ini,saya doakan kejayaan anda serta saya minta kepada anda jangan hilang fokus (Jika anda telah membeli ebook,laksanakan tugas anda dengan sebaiknya kerana anda mengeluarkan modal untuk ebook tersebut)!
 
P/s/s:Jika ada sebarang pertanyaan anda boleh emailkan kepada saya di ajidss_ajidss@yahoo.com
 
Sekian, terima kasih..
yazid yahaya




  




  


NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRmtCzsLOysrIw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes