RSS

Berfikir Dari orang Lain, Jangan Putus Asa!

asalamualaikum dan salam sejahtera..
 
Pernah anda berputus asa? Saya sudah berputus asa dan kerugian beribu ringgit tapi itu adalah adat perniagaan.Jika kita tidak rugi dulu bukan perniagaan namanya.

http://www.ruangfreelance.com/wp-content/uploads/2008/11/2892077805_a0e75db87e.jpg

Jom mari berfikir seperti orang lain.Baiklah,berbalik kepada tajuk diatas,baru-baru ini akaun adsense saya disable sebanyak 5 akaun dan mata wang adsense yang berada didalam kelima akaun tersebut sebanyak 1000 usd dan kerugian didalam marketing adalah sebanyak RM 1000 .Kalau anda menjadi seperti saya,Adakah anda berputus asa?
 
Bagi saya kerugian sebegini tidak menjadi masalah kepada saya kerana saya tahu apa kesilapan saya.Jadi saya tidak bermasalah,dan adsense ni merupakan projek saya yang terkecil sedangkan saya mempunyai projek yang lebih besar dan projek yang incomenya seperti air mengalir (projek blogger).
 
Bagi saya satu kerugian itu satu pengalaman yang sangat mencabar,memang kita akan rasa terkilan tetapi jika kita membuat sesuatu dalam melakukan sesuatu percubaan ia akan memberi 10 ribu pengajaran kepada kita.Baiklah, satu perkara lagi, jika kita menujuk atau menuduh satu jari  keatas seseorang dan  ada 4 jari yang akan menunjuk kearah kita (fikir-fikirkan la).
 
Saya ingin menyatakan disini,berfikir untuk menjadi orang yang berjaya,kita perlu berfikir dangan cara berlainan.Jika kita mengalami kerugian,jangan sesekali mengaku kalah,sebab projek akan datang lebih besar tanpa kita ketahui.
 
Jadi,bagi saya,asam garam dalam perniagaan internet ini memberikan saya matlamat untuk membina empayar yang lebih besar!(mari berfikir bersama)
 
Sekian, terima kasih..



NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRmtCwcTBysDBw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes