RSS

Berita Terkini:Tawaran dah tamat!

asalmualaikum dan salam sejahtera...
 
Tawaran untuk ebook dropshipper ebay  telah tamat kerana ramai yang telah membeli (laku seperti goeng piasang panas).Tetapi anda jangan risau kerana ebook tersebut akan dijual kembali setelah kami menyiapkan sales letter  kami untuk anda membeli dengan lebih baik (haraga pun berpatutatan).Kepada yang membeli,saya mengucapkan terima kasih kerana membeli ebook kami.
 
Kepada perserta yang ingin memasuki Personal Caoching  saya,saya telah mempunyai 4 orang student dan sekarang mencari seorang je lagi untuk bulan disember ini,jika ingin mengikuti PC saya boleh YM dengan saya atau sms saya untuk ketahi lebih lanjut tentag PC tersebut.
 
Sekian terima kasih daripada saya Yazid Yahaya
 
P/s:Tunggu email saya Yang seterusnya...





NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRGtKwcLOzsbMw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes