RSS

Helmi sihat ke?

Apa khabar Helmi dapat berehat disamping keluarga tercinta...

Saya ingin berkongsi dengan anda bagaimana menggunakan laman sosial seperti twitter,facebook,myspace untuk menjana traffik yang berkualiti dan targeted.

Penggunaan laman sosial sebenarnya memberi impak yang sama hebat seperti anda gunakan pay per click advertising.Namun anda perlu bekerja keras untuk memastikan kejayaan itu.

1)Add seberapa ramai rakan di laman sosial
2)Pastikan anda post sesuatu yang menarik dan elakkan meletakkan ayat promosi sahaja..beri tips-tips yang banyak berbanding hanya meletakkan ayat promosi
3)Letakkan link promosi selepas setiap tips yang anda gunakan

Ini adalah sebahagian tips yang saya sendiri gunakan dan ini meningkatkan traffik ke blog saya..anda juga boleh gunakan tips ini untuk perniagaan,atau blog anda.

Dan untuk lebih jelas,rakan saya saudara Faizal Hamid yang merupakan apprentice ammar zahar menyediakan produk dalam bentuk video bagaimana anda boleh aplikasikan laman sosial untuk tujuan menarik trafik. Apa yang malangnya produk ini akan dinaikkan ke RM100 minggu hadapan dan saya takut ianya naik serta merta pada hari Isnin ini..

Jadi kepada yang belum mendapatkkannya atau ingin belajar secara video tutorial anda boleh cuba dapatkannya disini untuk harga RM50 sahaja

http://www.dominasilamansosial.com/index.php?ref=pjutawan

Saya percaya anda adalah dikalangan mereka yang pandai dan bijak dan tidak melepaskan peluang didepan mata dan melakukan pembelian sekarang di

http://www.dominasilamansosial.com/index.php?ref=pjutawan


Saya berdoa agar anda akan terus berjaya untuk menambah pendapatan di internet...

MHNizam

This message was sent by:
Mohd Hairil Nizam Abd Hamid
, ,
, ,
..


Click HERE to cancel or edit your subscription:
http://norabots.com/ar/ar/r.php?s=3528371&a=984&k=d8fd33f49006cb9830ffd766f4c8d7c2

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes