RSS

Saya Terkilan, Helmi... [Seminar MURAH Akan Tetap Diumumkan!]

Salam, Helmi.

Saya agak terkilan apabila niat saya untuk
membantu Helmi dan semua pelanggan & subscribers
saya dengan mengadakan 'seminar murah', dipertikaikan
oleh sesetengah pihak.

Ada yang mengatakan saya berniat buruk untuk mengaut
keuntungan dengan cara menipu, mencari populariti
murahan, memanipulasi semua prospek dan sebagainya.

Ish. Ish.

Biarlah apa kata mereka...

Itu takkan menjejaskan azam saya untuk membantu
Helmi dan sebahagian subscribers saya
yang benar-benar serius untuk membuat duit
di internet.

Mereka yang benar-benar serius sahaja yang
saya akan bantu ...

Biarlah dengan apa yang mereka kata. Yang penting,
seminar yang saya akan adakan ini dengan harga
yang murah, mampu dihadiri oleh semua dan anda
boleh mula terus mula perniagaan internet.

Niat ikhlas saya, Tuhan saja yang tahu.

Sebagaimana yang saya janjikan, saya akan umumkan
details tarikh, tempat dan sebagainya tentang
'seminar murah' ini dalam tempoh 24 jam dari
sekarang.

Ianya diadakan pada bulan Disember dan awal
Januari 2010. :)


==============================================
24-36 Jam Terakhir Sebelum Pengumuman Tentang
'Seminar Murah'
==============================================

Sebagaimana yang saya katakan sebelum ini,
seminar ini diadakan dengan harga bawah RM100
untuk membantu anda semua dari sudut :

(a) Membantu Helmi langkah demi langkah
dengan cara praktikal. Ikut saja cara saya semasa
seminar.

(b) Saya pasti, selepas seminar ini, anda dah
tak perlukan bimbingan saya, dan saya yakin anda
akan dapat berdikari untuk berjaya di internet walaupun
TANPA MENTOR!

Inilah apa yang saya buat selama ini, buat affiliate
tanpa mentor hebat yang membimbing saya. Alhamdulillah.

(c) Anda akan ditunjukkan 'software-software magic'
yang akan meng'AUTOMATIK'kan kerja-kerja anda menjadi
top affiliate, ada yang percuma dan ada yang berbayar.
Psst .. Ini rahsia terbaru saya, yang datang je akan
tahu.

(d) Saya tahu, ramai dah yang hadir ke seminar, tapi
sampai sekarang, TAK TAHU nak bermula dari mana.
Jangan bimbang. Seminar ini memang diadakan untuk
memngatasi kesemua sedikit sebanyak titik kegagalan dalam
seminar-seminar yang lain. Ia memang berbeza & berkualiti.

(e) Dan banyak lagi saya akan bongkarkan!
Terutamanya 'teknik psikologi' yang memberikan saya
pendapatan RM 13,00 dalam 36 jam, TANPA LAMAN WEB!

Nantikan pengumuman saya tentang seminar ini dalam
tempoh 24-36 jam dari sekarang.

Yang ikhlas,

Mawardee

PS : Sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya
di 013-3608849.


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=Jr8A&s=hXFos&y=c&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes