RSS

Berita Baik Dari BisnesTshirt.Com! (buka sekarang!)

Assalamualaikum / Salam Sejahtera.

Hafizi dari BisnesTshirt.com di sini.

Hari ini selepas saya berbincang dengan rakan saya, Mawardee,
saya membuat keputusan yang jarang sekali dibuat.

Nak tahu apa berita baik yang kami akan berikan khas
untuk helmi?

Jawapannya :

"Saya akan memberikan bantuan tambahan kepada anda!"

Berikut adalah bantuan tambahan yang saya sediakan
jika anda membeli ebook "Bisnes Tshirt" dan ingin
memulakan perniagaan tshirt bermula sekarang.


=========================================
BONUS 1 : EMPAT Template Web Mini Tshirt
=========================================

Setelah bertungkus-lumus, saya berjaya mendapatkan
4 template web mini, khas yang saya dapatkan dari
rakan partner saya.

4 web mini ini, anda boleh gunakan untuk memulakan
terus perniagaan tshirt anda.

Bukan mudah sebenarnya menyediakan 4 web tshirt
ini. Malah, kosnya juga menelan sehingga RM 150
semata-mata untuk menyiapkannya, jika diukur harga
semasa.

Tapi sebagai membantu anda mendapatkan terus web
mini yang sesuai untuk bisnes anda, saya akan memberikan
EMPAT (4) template ini PERCUMA khas untuk anda.

Ya, percuma.

Saya berhak menarik balik bonus PERCUMA 4 template
web ini bila-bila masa. Jadi, nasihat ikhlas dari
saya, dapatkan sebelum terlambat:
http://www.BisnesTshirt.com



=================================================================
BONUS 2 : EMPAT (4) Button Pembelian Khas Dari BisnesTshirt.com
=================================================================

Malah, saya juga menyediakan 4 lagi barang PERCUMA,
iaitu 4 button membeli.

4 button ini direka khas untuk para pembeli BisnesTshirt.

Rekaan designnya cukup menawan dan pasti membuatkan
para pelanggan anda berasa tertarik untuk menekan
butang membeli dan membeli produk anda.

Itulah kuasa 'psikologi' yang ada pada butang membeli
yang menarik.

Saya hanya buka bonus ini di laman web utama, jaminan
untuk 300 pembeli terawal sahaja :
http://www.BisnesTshirt.com




=================================================================
BONUS 3 : TIGA (3) Template Blog (KHAS Dari BisnesTshirt.com)
=================================================================

Ini juga saya sediakan 3 template blog khas untuk anda
gunakan pada blog anda.

Dengan blog yang anda buat, anda boleh membina kredibiliti
sebagai penjual tshirt yang berpengetahuan atau menunjukkan
kepada pelanggan betapa seriusnya anda dalam perniagaan
tshirt.

Jika di luar, ada template blog yang berharga RM 250. Tapi
saya tidak sampai hati untuk mengenakan dengan harga yang sama.

Sebabnya, saya mahu membantu anda.

Jika anda membeli produk "Bisnes Tshirt" sekarang, anda
akan mendapat 3 template blog khas dari saya,
secara PERCUMA :
http://www.BisnesTshirt.com





PS : Jangan merayu kepada saya lagi jika saya
menutup kesemua 3 bonus-bonus hebat di atas.
Ini kerana, penjualan 3 bonus-bonus di atas
adalah terhad kepada mereka yang membeli
secepat mungkin.

Saya serius untuk menutup ketiga-tiga bonus
ini jika kuota sasaran saya berjaya dipenuhi.

Sekali lagi, ini linknya :

http://www.BisnesTshirt.com



Yang benar,


Hafizi Zain

This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Hafizi Zain
( bisnestshirt@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes