RSS

JAWATAN KERANI


Kepada,

Helmi bin Kimsui
  
GREETINGS FROM TITINE GLOBAL NETWORK!

 

Terima kasih kerana menghubungi kami.

 

Setelah meneliti resume anda, kami berpuas hati dan mendapati bahawa anda menepati keperluan asas yang kami kehendaki.

 

Oleh itu, kami dengan ini menawarkan anda pekerjaan sambilan seperti yang kami iklankan di beberapa laman

 web &  iklan internet.

 

Sila teliti maklumat (mengenai pekerjaan tersebut) yang kami sediakan, dan sekiranya anda berminat, sila isi borang yang disediakan, dan EMAILkan kepada kami ke titineglobalnetwork@gmail.com bersama bayaran pemprosesan (sila ikut arahan dalam borang).

 

Kami memberikan anda tempoh dalam 20 hari dari tarikh email ini (sebagai tarikh rasmi tawaran) untuk meresponi sama ada anda menerima tawaran kami atau sebaliknya. Setelah tempoh tersebut, kami berkemungkinan akan memberikan tawaran ini kepada pemohon lain (yang juga layak) di kawasan anda.

 

 

Sekian terima kasih.

 

 

TITINE GLOBAL NETWORK

Operational Division

 

 

"Bekerja di rumah @ Work From Home Solution"

Terima kasih kerana menghubungi kami.

Secara amnya, kami dapat mengetahui tujuan anda menghubungi kami iaitu sama seperti mereka yang terdahulu, ANDA MEMERLUKAN PENDAPATAN TAMBAHAN. Kami mungkin dapat menolong anda, sekalipun mungkin bukan kami yang terbaik untuk memenuhi kehendak anda.

Kami merupakan sebuah syarikat tempatan  yang berkecimpung dalam dunia pemasaran global secara "on line" dan "off line". Para pelanggan kami adalah merupakan syarikat-syarikat tempatan dan syarikat luar. Kebanyakan daripada pelanggan kami terlibat dengan perniagaan eksport-import dalam negara dan antarabangsa. Peranan syarikat kami ialah menjadi "coordinator" atau orang tengah untuk mencari dan menyediakan produk dan bekalan dan juga secara langsung menyediakan perkhidmatan pemasaran antara pihak penjual dan pembeli sehingga proses "jual-beli" selesai. Dalam tanggungjawab perniagaan ini, kami sangat professional dengan pelbagai jenis kertas dan dokumen yang perlu kami tangani setiap hari.

Jika diikutkan trend perniagaan tradisional semasa, kami sudah seharusnya memiliki sebuah bangunan operasi yang besar untuk menempatkan ribuan pekerja kami, tetapi kami tidak memilih cara tradisional ini. Lagipun, sekiranya kami berbuat demikian, skop penguasaan pemasaran kami menjadi "berpusat" dan terhad. Oleh itu, kami memilih untuk bekerja secara minimum dalam "internal manpower" tetapi maksimum dalam "external ready man power". Sebab itulah, kami sangat memerlukan anda dalam organisasi kami walaupun hanya secara sambilan sahaja.

Dengan itu, kami menawarkan kepada anda peluang untuk bekerja dalam "off line force" kami sebagai …

 

 

 

 

 

 

 

 

MARKETING COORDINATOR

Tugas utama sebagai  "Marketing Coordinator" kami ialah menjadi wakil kami untuk memasarkan perniagaan internet kami serta produk dan servis lainnya melalui kaedah :

1.mengiklan, mengedar borang dan risalah kepada prospek, secara fizikal ATAU 
2.mengiklan, Mengirimkankan borang dan risalah melalui kaedah email @ INTERNET
 
Konsep kami ini ialah konsep "perniagaan sendiri" dimana syarikat kami berfungsi sebagai "Host"yang sediakan "platform"perniagaan untuk dapat jalankan perniagaan sendiri  sebagai MC hanya dengan modal sebanyak RM58.00.

Anda akan membantu kami mengiklan dan mengedarkan pelbagai jenis dokumen pemasaran syarikat kami. Setiap dokumen ini mengandungi sekurang-kurangnya 3 jenis risalah yang berbeza. Kesemua risalah ini adalah berkaitan dengan produk-produk dan perkhidmatan pemasaran kami sahaja. Anda tidak perlu risau, kami tidak akan menghantar risalah yang mengandungi unsur-unsur lucah atau sebarang bentuk yang menyalahi undang-undang. Ini jaminan kami. Anda hanya perlu mengikut arahan oleh syarikat melalui Manual Kerja yang akan kami hantar pada anda nanti.

SESIAPAPUN BOLEH MELAKUKAN KERJA INI sama ada secara sambilan mahupun secara sepenuh masa (sepenuh masa bermakna; anda memperuntukkan masa yang lebih dalam kerja-kerja anda, tidak bermakna anda perlu tinggalkan pekerjaan sedia ada anda).

Kelayakan asas untuk menjadi Marketing Coordinator (MC) kami ialah, yang pertama anda mestilah alamat EMAIL yang aktif (kerana kami akan menghantar Manual Kerja dalam bentuk E-BOOK) dan anda juga mesti mempunyai akaun bank (Maybank, CIMB Bank atau RHB Bank sahaja) sebab kami akan membuat pembayaran melalui akaun bank untuk semua MC kami di Malaysia pada tiap-tiap 15 hb dan 30 hb setiap bulan. (untuk MC di Singapura, Brunei dan Indonesia, kami akan membuat pembayaran menggunakan kiriman wang dalam nilai mata wang USD). Anda juga seharusnya mempunyai ruang kecil khas ataupun rak buku di rumah anda untuk menyimpan risalah-risalah @dokumen kami (untuk risalah yang anda ingin edarkan di kawasan anda). Jika anda mempunyai kemudahan internet dirumah, ini lebih memudahkan kerja anda. Anda boleh memenuhi syarat-syarat asas ini? Anda pasti boleh.

Bagaimana dengan potensi pendapatan anda? Sebagai MC, kami akan memberikan anda tiga jenis dokumen pemasaran. Sekiranya anda mengikut arahan dalam Manual Kerja yang kami hantar dan anda dapat mengembalikan 100 set dokumen siap / lengkap untuk kedua-dua dokumen 1 dan dokumen 2 dalam sebulan, anda akan memperolehi pendapatan sebanyak RM1200.00 sebulan, dan ini adalah dijamin. Untuk rekod, ramai MC kami yang dapat mengembalikan kepada kami sebanyak  1000 set untuk dokumen 2 dengan jumlah pendapatan mereka sebanyak RM10,000 (mereka melakukan kerja ini secara sepenuh masa). Kebanyakan daripada MC sambilan kami mempunyai pendapatan dalam lingkungan RM1500.00 sebulan hanya dengan mnghantar email dan mengiklankan produk dan servis kami iaitu dokumen 2.

Untuk dokumen 3, kami menjanjikan pendapatan berulang setiap bulan dengan minima pendapatan sebanyak RM500.00 sebulan untuk setiap dokumen yang anda siapkan dan kontrak terjalin antara pelanggan kami dan supplier. Dokumen 3 adalah merupakan dokumen terpenting kami yang mewakili sebahagian besar kontrak syarikat kami dengan syarikat-syarikat di luar negara seperti di Rusia dan negara lain di Eropah dan Amerika. DENGAN KATA LAIN, gabungan kerja dalam dokumen 1, 2 dan 3 (minima 100 set dokumen siap untuk setiap dokumen 1 dan 2, dan 1 set dokumen siap untuk dokumen 3) menjanjikan pendapatan sebanyak RM1700.00 kepada anda. Bayangkan jika anda dapat kembalikan 500 set dokumen siap untuk dokumen 1 & 2 (biasa dicapai oleh kebanyakan MC kami) dan 5 set dokumen siap untuk dokumen 3 …? Pendapatan anda pada bulan itu ialah sebanyak RM5500.00 dengan RM2500.00 (untuk dokumen 3) akan anda terima setiap bulan … RM5500.00 ini memanglah tidak terlalu besar tetapi apabila ditambah dengan jumlah pendapatan asal anda sekarang, mungkin ianya sudah memadai untuk menampung keperluan asas anda dan keluarga anda.

Kerja yang kami tawarkan memang mudah. Ia boleh dilakukan oleh semua orang tak kira apapun latar belakang pendidikan. Bagaimanapun, ia memerlukan komitmen yang berterusan  kerana kami menjalankan operasi secara global. Bagaimanapun, KAMI YAKIN bahawa kerja ini dapat dibuat oleh semua orang.

Konsep dan motto syarikat kami ialah "kami bantu anda untuk membantu kami". Ia adalah konsep timbal-balas yang sangat adil. Anda membantu kami perkembangkan perniagaan kami (dengan membantu mengiklankan risalah-risalah kami) dan kami membantu anda menambahkan lagi pendapatan anda.

Baiklah, kami dah terangkan maklumat ringkas dan penting mengenai pekerjaan yang kami tawarkan. Maklumat yang lebih terperinci akan kami sediakan dalam Manual Kerja. Kini giliran anda untuk membuat pertimbangan dan keputusan. Tidak guna kita bercerita panjang, ianya hanya akan merugikan masa sahaja. Anda tidak akan ketahui kebenaran dan keberhasilan tawaran kami sekiranya anda tidak bertindak dan mencuba. Tidak rugi untuk mencuba! Orang yang takut mencuba adalah orang yang akan gagal selamanya . Dapatkan Manual Kerja kami hari ini dan mulakan kerja anda serta-merta.


TITINE GLOBAL NETWORK 001901039-A

Sila isikan borang permohonan di bawah bersama bayaran pemprosesan dan kos Manual Kerja [Setiap syarikat yang menawarkan pekerjaan di rumah seperti Insurans, MLM dan kerja-kerja terus dari kilang juga mengenakan bayaran pemprosesan] sebanyak RM58.00 (pemohon di Malaysia) ataupun USD28.00 untuk pemohon di Singapura, Brunei dan Indonesia. Bayaran boleh dibuat melalui Mesin ATM / ONLINE Banking (pemohon di Malaysia) ataupun Kiriman Wang untuk pemohon di Singapura, Brunei dan Indonesia. Bayaran mesti dibuat atas nama TITINE GLOBAL NETWORK.

Sila isi Borang Permohonan dan EMAIL ke titineglobalnetwork@gmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Borang Permohonan Marketing Coordinator

MCC NO: TGN-OD-MY/NJ0264SBH – SA0409SBH

Ya, saya berminat untuk menjadi MC di syarikat TITINE GLOBAL NETWORK. Sila hantar Manual Kerja dan bahan-bahan kerja kepada saya. Bersama borang ini, saya sertakan bayaran pemprosesan dan kos Manual Kerja sebanyak RM58.00 / USD28.00 menggunakan kaedah:  (Pilih salah satu kaedah sahaja):-

1. (      ) Bayaran melalui Mesin ATM atau Counter Bank –in (Sila sertakan slip bayaran bersama borang permohonan ini)

2. (      ) Bayaran melalui "ONLINE BANKING" (Sila email slip dan sertakan bersama borang permohonan ini)

No. Akaun :  2 - 14389-0004108 - 7  (RHB Bank Berhad)  atas nama TITINE GLOBAL NETWORK

Berikut adalah data-data diri saya:

Nama Penuh : ………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………….

No. Kad Pengenalan (Ikut negara masing-masing) : …………………………………..……………Tarikh Lahir : ………………………………………..

Jantina : ………………………………Alamat Surat-Menyurat : .……………………………………………………………………………………………………….

...................................................................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................................................

No. Akaun Bank : …………………………………………………………… (pemohon dari Malaysia / Maybank, / CIMB Bank / RHB Bank)

No. Telefon : ………………………………………..Email : …………………………………………………………………………………………………………………

Pekerjaan Sekarang : ……………………………………. .Nama Majikan Sekarang : …………………………………………………………..................

MANUAL KERJA dan bahan kerja lain akan dihantar  ke alamat email anda dalam bentuk E-BOOK Format.

MANUAL KERJA ( E-Book ) akan sampai dalam masa  3- 5 hari dari tarikh pengesahan peneriman bayaran kos pemprosesan.

PERHATIAN: SILA SERTAKAN SATU SALINAN (ATTACHMENT) KAD PENGENALAN (DEPAN-BELAKANG)

 

    ………………………………………….                                                                                                               ………………………………

Tandatangan                                                                                                                                                        Tarikh

SILA EMAIL BORANG YANG LENGKAP DI ISI KE ALAMAT EMAIL KAMI DI:

titineglobalnetwork@gmail.com

 




 


--
 
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH


--
MC CODE : SA0409SBH

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes