RSS

Hk,Rebet RM 250 Terhad Untuk 10 Orang Sahaja!

Rebet RM 250 Terhad Untuk 10 Orang Sahaja!

Salam Sejahtera Hk.

Sebelum itu,saya ingin kongsikan kepada anda 8 Tips daripada
Pakar Online Hypro yang telah menjana lebih RM 128,000 dalam
masa 4 bulan sahaja iaitu Saudara Hisham.

8 tips untuk berjaya dalam Hyprobulk:

1. Tidak duduk saja
Apabila anda join, biznes tersebut biznes anda, anda buat kerja,
anda dapat duit. Anda diam... anda dapat habuk sahaja.

2. Konsisten
Jika anda menganggap perniagaan ini perniagaan anda sendiri,
buatlah secara konsisten, baik online mahupun offline

3. Tahu Tanggungjawab
Bila anda join, anda mesti tahu tugas dan tanggungjawab jika ingin
berjaya. Apa tugas anda dalam Hyprobulk? Promosi, rekrut, taja,
coaching dan training, PASTI anda BERJAYA!

4. Berkahwin dengan tugas
Lihat sahaja bagaimana ahli perniagaan membina perniagaan mereka
sehingga berjaya. Mereka luangkan lebih masa untuk mencipta
kejayaan sendiri berbanding kejayaan bos mereka.

5. Gunakan 'tools' yang disediakan
Gunakan tools atau alatan yang disediakan. Fliers, buku tips,
DVD dan sebagainya adalah tools untuk kita lebih berjaya.
Gunakan sebaik mungkin!

6. Gunakan masa sebaik mungkin
paling susah ialah menggunakan masa sebaik mungkin. Jika anda
bercadang untuk berhenti kerja,saya minta anda fokus 100% selama
3 bulan. Bulan ke 4 anda sudah boleh resign. Percayalah...

7. Fokus
Ini adalah yang paling penting. FOKUS! FOKUS! FOKUS!

8. Matlamat
Tetapkan matlamat anda, by hook or by crook, anda mesti kejar
matlamat tersebut.

Baiklah berbalik kepada tawaran Rebet RM 250 Terhad Untuk 10 Orang Sahaja!

Apa yang saya tawarkan ini adalah cukup istimewa iaitu...

Saya akan berikan semula RM 250 kepada Hk,jika Hk
mendaftar menjadi ahli Hypro melalui saya dengan syarat Pakej yang
Hk ambil adalah pakej RM 500.

Pembayaran ini akan dilakukan pada setiap hujung bulan,iaitu selepas
saya clearkan komisyen saya tersebut.Win-win situation untuk kita

Jadi cepat-cepatlah daftar sekarang untuk mendapatkan TAWARAN YANG
CUKUP ISTIMEWA DAN TERHAD INI:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=ejMo&mc=f&s=GzaQB&y=z&

*Sila pastikan nama penaja tertera = Suhairi Bin Shafie


Hk juga akan mendapat tawaran berikut daripada saya:

================================================================
BONUS HEBAT DARI SAYA (COPY PASTE TEKNIK RAHSIA KEJAYAAN SAYA)

Apa yang anda akan perolehi jika menyertai HyproBulkSMS dengan
saya?

1. Anda akan memperolehi sistem bulk sms hebat dari pihak
syarikat.

2. Rebut Bonus Kedua Ini (PERCUMA ) sebelum saya tarik balik
kesemuanya!! :

CD video tutorial :

a) Video tutorial mempromosi HyproBulkSMS menggunakan Twitter

b) Video tutorial mempromosi HyprobulkSMS menggunakan facebook

c) Video tutorial mempromosi HyproBulkSMS menggunakan
pengiklanan banner dan teks

pss: bonus terhad panduan teknik pro affiliate yang akan
memudahkan cara mempromosi HyproBulkSMS

3. Domain dan hosting percuma (untuk tempoh 1 tahun) = bernilai
RM405.00 SETAHUN

4. Laman template web percuma seperti ini TEAMHYPROSMS
untuk anda


5. Sistem autoresponder untuk menangkap nama dan emel pelawat.
(hanya kepada yg menyertai direct dengan saya sahaja)
bernilai RM68 sebulan.

Beberapa set emel follow up akan dilakukan kepada list anda secara
automatik – kaedah paling berkesan adalah membina senarai list
emel/prospeck dan melakukan follow up.

Sebanyak 15 set emel akan dihantar kepada list anda, bertujuan
untuk mewujudkan komunikasi dan kepercayaan kepada list, dan
seterusnya menukarkan mereka kepada pembeli..sistem saya ini
sudah terbukti BERKESAN..

ps: Rahsia internet marketer menghasilkan ribuan ringgit sebulan
adalah dengan membina list/senarainama prospek dengan menggunakan
landing page yang menangkap nama dan emel pelawat / list.

Mesti anda pernah dengar istilah ini kan:

"Money is in the list" :)

5) Anda juga akan menerima produk tulisan saya mengenai Pemasaran
Email secara percuma!:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=ejML&mc=f&s=GzaQB&y=G&

Biar saya jelaskan flow sistem promosi ini yang akan memudahkan
tugas promosi ANDA sehingga 70% :

1)Tugas anda hanya mempromosikan saja landing page yang saya
siapkan(video tutorial cara mempromosi juga disediakan).

2)Pelawat yang berminat akan mengisi nama dan emel dikotak nama
dan emel yg telah disediakan

3)Sistem autoresponder yg telah saya setupkan akan menghantar
beberapa siri emel follow up 15 HARI secara automatik kepada
pelawat / list ANDA sendiri.

Mengikut pengalaman saya jika 100 list yang berjaya dikumpul:

1-3 orang akan berminat dan melakukan pembelian..

Jika 1000 list berjaya dikumpul....phewww..10-30 orang akan
menyertai HyproBulk SMS.

Ringkasan teknik kejayaan saya

Promosikan web-->pelawat isikan nama dan emel-->mereka

akan difollow up oleh autoresponder emel secara automatic-

setiap emel akan ada link affiliate khas masing2 menghala

ke web replika pendaftaran dan bayaran-->mereka berminat

dan melakukan pembayaran-->komisyen untuk anda

*Cuba ANDA kira jumlah komisyen yang bakal ANDA perolehi
dari HyproBulk SMS walaupun ANDA menyertai pakej extreme 250…

Lagi banyak list emel yang terkumpul lagi banyaklah peluang
untuk anda mendapatkan income besar macam saya

Jumlah yang anda dapat dengan bonus dari saya:

Hosting dan domain (1 tahun) = RM 405

Template web = RM 130

Sistem autoresponder = RM 68 sebulan

===========
Anda jimat RM 603


*Bagaimana nak dapatkan bonus ini setelah menyertai Hypro
Bulk SMS ???

-Sila berdaftar di :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=ejMo&mc=f&s=GzaQB&y=z&

*Sila pastikan nama penaja tertera = Suhairi Bin Shafie
================================================================



Salam hormat,

Suhairi Shafie
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=ejMH&mc=f&s=GzaQB&y=w&

ceo-cyber.com/rahsiasms, Jalan Duta , Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur 51200, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=FAeO&s=GzaQB&y=W&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GzaQB&y=B&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes