Anda menerima emel ini kerana anda telah melanggan
newsletter Panduan Autoresponder
=========================================
Klik di sini untuk download Ebook Terbaru
dengan percuma:
[+] http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=Lp5MTXIhHdCsBR&b=v.oJ0JCoJHBXvSHjBVlBpw
Assalamualaikum dan salam ceria,
Hk,
Saya Rahman Basri, ingat lagi tak? Hk apa khabar hari
ini? Saya mendoakan semoga anda berada dalam keadaaan yang sihat dan
gembira di samping tugasan seharian.
Terima kasih sekali lagi kerana telah memuat-turun ebook Panduan
Autoresponder daripada saya. Apa yang saya harapkan ialah semoga
ebook tersebut bermanfaat buat Hk.
Nampaknya saban hari saya menerima emel bertanyakan tentang sistem
autoresponder ini. Ada yang bertanya, apakah kriteria utama semasa
memilih autoresponder untuk dilanggan?
Jika Hk juga mempunyai soalan yang sama seperti di
atas, mungkin artikel ini sedikit sebanyak membantu Hk
untuk membuat pilihan autoresponder yang terbaik.
==============================
Kriteria Utama Pemilihan Autoresponder
==============================
Hk,
Mempunyai autoresponder adalah penting tetapi anda masih lagi perlu
memenuhi satu lagi kriteria di mana autoresponder anda dapat
menghantar email kepada pelanggan atau senarai nama anda dengan
jayanya.
Di sinilah kebanyakan bakal usahawan internet tempatan kurang
berikan perhatian. Saya tidak pasti sama ada ianya disebabkan kos
atau kurangnya penekanan yang diberikan, tetapi "deliverability"
atau peratusan email yang berjaya dihantar kepada pelanggan atau
prospek anda juga memainkan peranan penting.
Sebagai contohnya, jika anda mempunyai 1,000 orang di dalam
pangkalan data autoresponder anda dan apabila anda menghantar satu
email kepada 1,000 orang ini, cuma 50 orang sahaja yang akan dapat
email yang anda hantar, tidakkah ini tersasar daripada tujuan utama
kita menggunakan autoresponder?
Hk,
Bila anda menggunakan autoresponder, anda mahukan peratusan
penghantaran email yang tinggi kepada pelanggan atau prospek anda.
Berbalik kepada contoh di atas, jika autoresponder X cuma dapat
berikan peratusan 5% dan Autoresponder A dapat berikan 60%
peratusan penghantaran email, tidakkah autoresponder A lebih baik?
Sudah tentu kerana lebih banyak orang akan dapat melihat email anda
yang mana email tersebut mungkin dapat menghasilkan lebih banyak
jualan bagi anda.
Faktor harga autoresponder sebenarnya adalah salah satu sebab
kenapa ramai bakal usahawan internet tempatan mengambil jalan mudah
untuk tidak menghiraukan statistik peratusan yang saya berikan di
atas.
Baca artikel selanjutnya di sini:
[+] http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=Lp5MTXIhHdCsBR&b=JefZ7Km9VGqmp7PkPpOrAw
PS: Anda dialu-alukan untuk memberi komen dan cadangan terhadap
artikel tersebut diruangan komen yang disediakan. Jika ada sebarang
persoalan berkenaan dengan sistem Autoresponder ini, jangan segan
silu, emelkan sahaja kepada saya di alamat emel ini:
support@rahmanbasri.com
ikhlas,
Rahman Basri
Penulis Ebook Panduan Autoresponder
www.PanduanEmel.com
Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 37500, MALAYSIA
To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRmtKwszBxsnAw=
0 ulasan:
Catat Ulasan