RSS

Saya rasa sangat seronok hari ni!! Nak tahu kenapa?

Salam Sejahtera helmi,

Hari ni saya rasa sangat seronok kerana target saya untuk membantu ramai
orang dalam menjalankan Bisnes T-Shirt ini akhirnya tercapai.. Alhamdulillah...

Minggu lepas saya ada menghantar email kepada pembeli ebook saya yang berdaftar untuk mendapatkan maklumbalas terhadap ebook yang mereka baca.
Alhamdulillah ramai yang memberikan feedback yang sangat positif terhadap
ebook BisnesTshirt tersebut.

helmi sudah dapatkannya belum? Ini saya berikan link jualan ebook tersebut
>>>> http://bisnestshirt.com/ <<<<

Ini adalah salah satu komen dari saudara Amirol yang sudah berjaya mendapat
untung besar dari bisnes tshirt yang beliau jalankan. Anda boleh lihat di website beliau
di http://www.printingbaju.com/

******************************************************************************************
"Pertama sekali apabila saya mula membaca ebook ini, saya sudah mula terfikir tentang
idea bisnes yang mempunyai margin keuntungan yang agak lumayan jika dibuat
dengan cara yang betul. Segala teknik dan panduan yang ditunjukkan adalah sangat lengkap
dan amat teratur dimana pembaca diajar step by step daripada peringkat pendaftaran syarikat,
pencarian pembekal, penetapan margin keuntungan hinggalah ke teknik pemasaran untuk
mendapatkan pelanggan.

Pembaca juga didedahkan dengan pengetahuan asas tentang kaedah cetakan t-shirt.
Perkara ini amatlah penting kerana bakal pelanggan akan bertanya pelbagai jenis soalan
berkaitan jenis cetakan walaupun hanya sebagai dealer sahaja.

Inilah pertama kali saya menjumpai ebook panduan perniagaan fizikal yang terlengkap sekali
isi kandungannya. Bonus yang disediakan juga amat berbaloi!

Syabas diucapkan kepada bro Hafizi!"

-Amirol Zulkifli
http://www.printingbaju.com/
******************************************************************************************


Ini pula komen dari saudara Faizal yang hanya menjalankan bisnes tshirt ini secara part time sahaja!
Ya! Tengah kerja pun boleh buat bisnes tshirt ni juga.
Boleh lihat di website beliau di http://www.tshirtcreative.com/

*******************************************************************************************
"Tahniah kepada sdr hafizi kerana telah menghasilkan ebook ini.
Jarang para usahawan mendedahkan teknik rahsia bisnes mereka.
Ebook ini sangat sesuai kepada mereka yang sedang tercari-cari peluang
perniagaan yang tidak memerlukan sebarang modal.. Walaupun tanpa modal,
bisnes ini saya akui berpotensi menghasilkan pendapatan ribuan ringgit sebulan..
Inilah bisnes yang saya tercari-cari selama ini. "Menjana Ribuan Ringgit Sebulan
Tanpa Modal". Setelah sebulan mempraktikkan isi kandungan ebook tersebut,
memang ada feedback yg positif.. Setakat ini, saya telah dapat 3 job dan
ada 2 organisasi meminta quotation untuk 1000 helai keatas..
Satu daripada Hotel Residence dan satu lagi daripada MOSTI.
Kalau ada rezeki, sy akan dapat job itu.
Kalu tak dapat, maknanye sy kena usaha lebih lagi.. TQ"
-Ahmad Faizal Che Alias
http://www.tshirtcreative.com/

******************************************************************************************

Begitulah antara maklumbalas yang saya terima terhadap ebook BisnesTshirt yang saya telah hasilkan ini..

helmi ingin mencubanya juga? Boleh dapatkan sekarang di
>>>>> http://bisnestshirt.com/ <<<<<

Bagi saya, bisnes tshirt inilah yang sangat sesuai untuk dijadikan sebagai pendapatan tambahan.
Ianya sangat mudah dilakukan kerana tidak perlu keluarkan modal yang besar,
tidak perlu sewa kedai dan tidak perlu beli mesin.
Semua orang boleh melakukannya...

Sekiranya helmi masih ragu-ragu dengan penjualan ebook melalui internet ini,
Nah! Saya berikan no. HP saya : 013-6032855 (Hafizi)
Anda boleh SMS saya selepas anda membuat bayaran kepada saya.

Sekali lagi saya berikan link nya:-
>>>>> http://bisnestshirt.com/ <<<<<

Terima kasih.

Salam ikhlas dari saya,

Hafizi Zain

www.BisnesTshirt.com
This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Hafizi Zain
( bisnestshirt@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes