RSS

[8 & 9 Mei ] Jemputan Bengkel Pemasaran Ebook & Affiliate buat Hk

Daripada,

Jamaluddin Bahari

 

Salam saudara/saudari, Di sini saya ingin menjemput Hk ke bengkel

 

"BENGKEL PEMASARAN EBOOK & BENGKEL AFFILIATE " Bersama JaMaL

 

panduan lokasi: http://affiliatekerajaan.com/bengkel2/images/petalokasiIM.jpg

- Lokasi – IM Training Center, Seksyen 7, Shah Alam (depan UiTM Shah Alam)

IM Training Center
22B Jalan Plumbum P/7P
Seksyen 7
40000 Shah Alam 

SELANGOR

 - Baru dibuka. Terhad 20 orang. Siapa cepat dia dapat.

- laptop, makan, nota, pendrive disediakan. (datang kosong saja)

 

* Bengkel Pemasaran Ebook *

- tarikh – 8 May 2010 (sabtu) – 8.30 pagi – 6 petang

- yuran RM500.

- apa yang dikongsikan oleh saya?

# Bagaimana menghasilkan idea ebook yang laris seperti ebook-ebook keluaran saya yang menghasilkan income yang lumayan dan berterusan    seperti ebook di laman web berikut. rahsiaemas.com, kerja-kerajaan.com, affiliatekerajaan.com, rahsiablog.com dan lain-lain. Terbaru, peserta bengkel sebelum ini, Muaz Hadi telah berjaya menghasilkan jualan ebooknya lebih RM130k dalam masa 10 hari dengan ebook Peperiksaan Bertulis 41 nya. Anda mahu mengikut jejaknya?


# Bagaimana menghasilkan ebook dengan cara pantas tapi berkualiti. Kebanyakan ebook-ebook keluaran saya dihasilkan kurang dari sebulan tapi ramai mengatakan ebook saya adalah yang terbaik dan berkualiti. Antara teknik yang saya gunakan adalah teknik _______________________.


# Bagaimana membina website jualan cara murah, mudah tapi berkesan jika anda tiada modal nak upah designer. Ya, ianya mampu menjimatkan modal anda juga dengan minisite jualan yang cantik dan professional.

 

# Bagaimana mahu pasang borang order, system affiliate dengan mudah pada laman web jualan ebook. Anda tak perlu susah-susah memikirkan bagaimana mahu memasangnya. Semuanya mudah dengan menggunakan skrip yang saya sediakan. Cuma edit dan gunakan terus. 


# Bagaimana menulis ayat surat jualan (sales letter) yang berpengaruh yang mampu menukarkan pembaca terus menjadi pembeli. Saya berpengalaman menulis surat  jualan pada lebih 5 minisite jualan yang setiap satunya telah berjaya menghasilkan jualan 5 angka. Tahukah anda, ada orang yang sanggup membayar RM1 ribu pada saya untuk menulis sales letter untuk web jualannya. Anda akan pelajari teknik yang saya gunakan iaitu teknik DESPERATE BUYERS ONLY.


# Bagaimana menggunakan autoresponder sebagai tool terpenting dalam pemasaran ebook. Ianya bertujuan untuk mengumpul senarai email secara pantas, memasang email follow-up yang akan berfungsi sebagai autopilot mempromosikan ebook anda. Buat kerja sekali, hasilnya berterusan. Kebanyakan hasil jualan ebook saya adalah berlaku setiap hari sejak setahun yang lalu adalah hasil penggunaan autoresponder ini.

 

# Bagaimana membuat pra pelancaran ebook anda iaitu dengan teknik yang berkesan yang mampu membuatkan orang tak sabar-sabar untuk dapatkan ebook anda. Ini antara strategi saya dalam pelancaran ebook-ebook yang menghasilkan income lebih RM50K dalam bulan pertama dilancarkan. Antaranya teknik penganjuran PPL, ___________________, teknik viral dan teknik ________________________.


# Bagaimana starategi menjemput JV nama-nama besar dalam Internet Marketing membantu mempromosikan ebook anda. Dan keuntungan ebook anda boleh naik 1000% berbanding jika anda lakukannya seorang diri. Memang sukar untuk mendapatkan JV yang berpengaruh yang sudi membantu anda dalam promosi ebook. Tapi saya akan kongsikan bagaimana caranya.

 

# Di manakah mahu mencari lubuk affiliater (agen promosi) yang sentiasa dahaga untuk mempromosikan ebook anda. Anda akan mudah-mudah saja untuk merekrut agen affiliate yang ramai jika anda ketahui lubuk ini. Mereka berada di forum _______________ dan juga pada subscriber autoresponder saya sendiri.


# Bagaimana strategi melancarkan ebook anda secara besar-besaran sehingga semua orang hanya tertumpu pada ebook anda saja. Strategi ini adalah kesinambungan dari strategi sebelum ini iaitu pra pelancaran. Email marketing, facebook marketing, blog marketing, SEO, forum marketing dll akan anda pelajari. 


# dan banyak lagi strategi-strategi rahsia yang dimiliki saya akan saya kongsikan buat peserta. Salah satu strategi yang akan ditunjukkan adalah strategi guerilla marketing yang digunakan oleh Russel Brunson seorang jutawan internet dunia. Sekali lancar, hasilkan "multiple income"

 

- Apa bonus yang saya berikan buat peserta bengkel ini?

# Pendaftaran autoresponder percuma sebulan (trial version)

# skrip pemasangan borang order dan sistem affiliate beserta manualnya.

# domain dan hosting (100MB) percuma selama 1 tahun.

# pengiklanan percuma selama sebulan ebook peserta dalam blog-blog milik saya yang bertrafik tinggi.

# Bantuan strategy dari saya untuk melancarkan ebook sekiranya ebook anda sudah siap kelak.

# Dan JV promosi affiliate oleh saya. Jika anda ingin tahu, saya memiliki beribu-ribu senarai email yang setia yang mampu membantu jualan ebook anda.

# Anda diberikan satu ebook reseller yang siap dengan minisitenya, bannernya, dan ayat  jualannya untuk anda gunakan terus sebagai produk milik anda. Anda boleh terus menjualnya. Untung 100% milik anda. Ini sebagai backup sementara menanti ebook anda sendiri siap.

# Dan bantuan support berterusan dari saya melalui calling, ataupun boleh jumpa saya terus bila-bila saya free.

 

BERMINAT SERTAI BENGKEL: EBOOK SAYA? Boleh daftar sini:

DAFTAR SEKARANG (KLIK)

 

Dan jika anda turut berminat untuk pelajari pemasaran affiliate tempatan, teruskan bacaan di bawah.


 * Bengkel Pemasaran Affiliate *

- tarikh – 9 May 2010 (Ahad) – 8.30 pagi – 6 petang

- yuran RM500.

- apa yang dikongsikan oleh saya?

# Bagaimana mengenalpasti produk yang berpotensi tinggi di Malaysia yang boleh memberikan komisen yang lumayan buat agen affiliate. Setiap bulan, ada saja produk yang berpotensi tinggi yang mampu memberikan komisen buat affiliate.


# Bagaimana strategi sebelum memulakan promosi affiliate. Dengan strategi ini, ianya mampu menjimatkan masa, usaha dan juga kos anda. Ramai agen affiliate gagal menjana income di internet disebakan mereka kebanyakannya tidak tahu strategi ini.


# Bagaimana sediakan landing page yang akan dijadikan senjata utama dalam pemasaran affiliate anda kelak. Buat kerja hanya sekali, tapi ianya berjalan secara automatic dan mampu hasilkan komisen yang berterusan buat agen affiliate. Tapi teknik ini hanya akan berjaya jika anda rajin mempromosikan landing page tersebut. Dengan cara ini juga, anda boleh mengumpul senarai email yang ramai dengan pantas dan halal.


# Bagaimana mencipta ayat-ayat email followup yang BERKUASA secara senyap akan mempromosikan produk affiliate. Kebanyakan pakar affiliate menggunakan cara ini TANPA disedari oleh prospek. Saya sendiri sering gunakan teknik ini.


# Bagaimana memanipulasikan forum, facebook, blog dan lain-lain untuk sebagai medium promosi yang berkesan buat anda. Ramai orang gunakan medium ini seperti SPAMMER, dan tidak dapat hasil. Saya takkan benarkan anda juga jadi seperti itu. 

 

# Bagaimana teknik sulit yang saya lakukan sebagai newbie dulu yang mampu mengatasi nama-nama besar IM dalam cabaran affiliate. Terus terang saya katakan teknik ini memakan sedikit masa, usaha, kekreatifan dan kos. Teknik ini saya gunakan selepas saya gagal mendapat hasil dari promosi sebuah produk affiliate niche Internet Marketing.


# Bagaimana menggunakan teknik penganjuran PPL untuk menjana komisen yang lebih besar dan sekaligus anda dapat mengumpul beribu-ribu senarai email dengan pantas. Teknik ini amat berkesan untuk mendapatkan hasil dalam jangka masa pendek dan juga pada jangka masa panjang.


# Bagaimana teknik yang saya gunakan dalam memenagi cabaran/pertandingan affiliate yang pastinya amat sengit dan mencabar. Anda boleh tanya apakah teknik yang digunakan.

 

# dan banyak lagi…

 

- Apa bonus yang saya berikan buat peserta bengkel ini?

# Pendaftaran autoresponder percuma sebulan (trial version)

# domain dan hosting 100MB percuma selama 1 tahun

# beberapa landing page berlainan niche  bagi tujuan pengumpulan email dan juga promosi autopilot affiliate termasuk bagi promosi ebook milik saya.

# Koleksi ayat untuk email follow-up bagi dijadikan senjata utama dalam pemasaran affiliate. Kita akan pasang ayat ini bersama-sama.

# Selepas keluar dari bengkel ini, anda terus memiliki landing page yang boleh digunakan terus untuk menjana income affiliate. Ianya memudahkan kerja anda. Dan anda juga mampu hasilkan banyak lagi landing page untuk produk yang lain pula.

# Dan bantuan support berterusan dari saya melalui calling, ataupun boleh jumpa saya terus bila-bila saya free.

 

Bagaimana? Berminat ingin hadiri bengkel?

BERMINAT SERTAI BENGKEL AFFILIATE SAYA? Boleh daftar sini:

DAFTAR SEKARANG (KLIK)

 

 

 

 

Dan anda boleh tempah untuk kedua-dua bengkel ini atau salah satu darinya.

Hubungi saya dulu..014-2976846 - Jamal sebelum mendaftar kerana ianya memudahkan anda untuk membuat pembayaran dan juga tujuan pendaftaran.

 

Tempat adalah terhad! Sila email atau call saya untuk menyatakan persetujuan sertai bengkel ini supaya saya dapat maklumkan kekosongan yang ada dengan segera. Dan saya akan terus letakkan nama anda sebagai peserta. Jika tempat sudah penuh, saya akan tawarkan anda bengkel pada tarikh yang baru nanti. Bayaran boleh dibuat selepas saya confirmkan samada anda layak atau tidak masuk dalam bengkel ini.

Sekian saja,

 

 

Anda juga boleh melawat laman web rasmi bagi bengkel ebook dan affiliate ini dengan klik link di bawah http://affiliatekerajaan.com/bengkel2/

 

 

 

Jamaluddin Bahari

admin affiliatekerajaan.com 

admin buatebook.com

 

AMARAN: Saya tidak menjanjikan anda mendapat pulangan segera beribu-ribu RM selepas sertai bengkel ini, tapi saya janjikan anda memperolehi ilmu dan pengalaman saya menjana income yang lumayan di internet walaupun secara part time dengan ebook & affiliate di pasaran Malaysia. Dengan ilmu dan pengalaman yang dicurahkan dan dipraktikkan oleh anda, Insyallah anda juga mampu menjana income lumayan dari internet.



Jamaluddin Bahari, h/p:014-2976846, -------------------------, ------------------------- ---------, Malaysia


You may unsubscribe or change your contact details at any time.

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes