RSS

Hk! Masih berminat nak hadir bengkel ebook @ affiliate?

=================================================================
Hk terima email ini kerana mendaftar di web-web milik
saya. Jika tak mahu terima email lagi dari saya, Hk
boleh link "to unsubscribe visit" di akhir email ini.
==================================================================

Salam Hk,


8 & 9 Mei 2010 ni, iaitu Sabtu dan Ahad depan,
saya anjurkan bengkel ebook dan affiliate..


So far..


Masih ada kekosongan buat Hk untuk
bengkel tersebut. Hk boleh hadiri:


"Bengkel ebook.."

atau

"bengkel affiliate.."

atau

Kedua-duanya..


Bengkel ini dianjurkan berdasarkan permintaan
ramai pada bulan Mac yang lalu. Mungkin selepas
bengkel 8 & 9 Mei ni, saya tak adakan dah bengkel
ini..Sebabnya kerana saya mahu menumpu pada produk
ebook dan affiliate. Saya, sudah pasti ianya lebih
mudah, menjimatkan masa, usaha dan tenaga saya.


Jadi, usah lepaskan peluang terbaik ini. Bukan
mudah untuk Hk dapat peluang ini.


Kenapa saya layak mengadakan bengkel ini?


Bengkel ebook,


# Saya telah menghasilkan lebih 6 ebook dalam masa
setahun iaitu Dis 2008 hingga kini. Dan hampir
semua ebook tersebut mencapai jualan RM 5 angka
dan ada juga yang mencecah RM 6 angka.

# Saya menghasilkan ebook setiap 2-3 bulan dengan
cara pantas yang dicipta saya. Walaupun saya
bermula dengan zero pada Dis 2008.

# Peserta bengkel pertama saya dulu, Muaz Hadi
dengan ebook Exam 41 nya baru-baru ini berjaya
menjana RM130k dalam masa hanya 10 hari! Dan
para peserta yang lain, sedang dalam proses
menyiapkan ebook mereka di bawah guideline
saya.

# Pengalaman dan kepakaran saya dalam pelancaran
ebook mampu membantu Hk melancarkan
ebook jika dah siap nanti.

# Saya memiliki cara bagaimana memanipulasikan
kepakaran orang lain dalam menulis ebook,
walaupun Hk sendiri tak menulis
ebook.

# Saya pernah dijemput untuk memberikan seminar
berkenaan perniagaan ebook di universiti,
jemputan dari pihak TV Selangor, dan lain-lain.

# Ketika saya melancarkan ebook percuma saya
bertajuk "Mari Buat Duit Dengan Ebook" ianya
telah didownload dan dibaca oleh lebih 10 ribu
orang di Malaysia.


Ya, itulah kelayakan saya. Jika Hk
ingin saya kongsikan secara live ilmu dan pengalaman
saya dalam perniagaan ebook, daftar ke bengkel
ebook dengan yuran RM500 (boleh 2 kali bayar) di
laman web di bawah:
http://affiliatekerajaan.com/bengkel2/


atau anda ingin sertai bengkel affiliate?


Lihat kelayakan saya dulu:

# Saya telah menjana berpuluh-puluh ribu RM
dengan affiliate. Saya bermula dari kosong
hasil hinggalah menjana ribuan RM dengan
affiliate.


# Tahukah Hk komisen affiliate
yang saya perolehi adalah dari affiliate
tempatan! Macam mustahil menjana ribuan
RM dengan affiliate local?


# Saya telah memenangi banyak cabaran affiliate
tempatan termasuk yang dianjurkan oleh sifu
internet marketing Malaysia, Zamri Nanyan.
Boleh kata, setiap bulan ada saja cabaran
affiliate tempatan saya menjadi juara atau top
3.


# Saya sering memenangi hadiah wang tunai ribuan
RM, hadiah lumayan dalam pertandingan
affiliate. Terbaru, saya baru saja menerima
hadiah kerusi urut bernilai RM2300 dari
satu cabaran affiliate yang dianjurkan oleh
jutawan internet dunia, Patric Chan.


# Rekod terbaik saya dalam affiliate, iaitu
dalam cabaran affiliate exam PTD, lebih
RM12k diperolehi dalam masa 10 hari. dan
juga affiliate Manipulasi Kewangan, RM5k
dalam masa 2 hari!

# Saya telah mencipta ebook Rahsia Affiliate
Kerajaan, yang membongkarkan teknik-teknik
yang saya gunakan dalam affiliate Malaysia.
Rujuk affiliatekerajaan.com

# Saya sering dijemput memberi talk berkenaan
affiliate di universiti, dan juga pernah
dijemput oleh pihak TV Selangor berkenaan
affiliate.


Jika Hk ingin sertai bengkel affiliate
yang saya adakan pada 9 Mei 2010, boleh daftar
di web di bawah dengan yuran RM500 (boleh 2 kali
bayar).
http://affiliatekerajaan.com/bengkel2/


Sebelum itu, INGAT:

1. Ini mungkin bengkel terakhir saya tahun ini.

2. Jika Hk rasa mahal, sila cari
bengkel lain dengan pengajar yang berkelayakan.

3. Para peserta layak menerima semua yang
ditawarkan dalam website pendaftaran termasuk
sesi coaching percuma selepas bengkel. Sila rujuk
website.

4. Kuota adalah terhad, di mana 20 peserta untuk
bengkel ebook dan 20 peserta untuk bengkel
affiliate. Sekarang, kuota sudah diisikan
dan masih ada kekosongan. Dijangkan dalam masa
beberapa hari akan dipenuhi. Mungkin esok, mungkin
lusa.

5. Jika mahu tahu kekosongan dengan segera, call
saya dengan segera di 014-2976846 - Jamal

Sekian saja dari saya, harap maklum.

Jangan lupa add saya di Facebook
http://www.facebook.com/jamaluddin.bahari

Jamal,
pemilik
buatebook.com
affiliatekerajaan.com
blogjamal.com
kerja-kerajaan.com
rahsiaemas.com
buatebook.com/rahsiaaffiliate
buatebook.com/skripaffiliate

Jamaluddin Bahari, Usahawan Internet Malaysia, h.p - 014-2976846, -------------------------------- ---------, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=RNoy&s=GSf3D&y=S&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GSf3D&y=D&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes