RSS

Hk, Senarai Peserta yang Layak Menyertai Kursus Online..

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hai Hk, Rahman Basri di sini. Semoga anda sentiasa
sihat dan ceria selalu.

Seperti yang telah saya war-warkan sebelum ini, saya akan
mengumumkan senarai penuh peserta Kursus Online yang bakal
saya kendalikan menjelang Mei ini.

Kursus Online ini adalah sebagai tanda penghargaan kepada
semua subscriber saya yang sentiasa setia dan mempercayai
saya..

Namun begitu, sebagai permulaan, saya terpaksa terhadkan
dahulu jumlah peserta Kursus Online ini, kerana ingin
memberi fokus kepada semua peserta yang terlibat.

Berikut adalah senarai emel peserta yang LAYAK menyertai
Kursus Online ini secara PERCUMA:

Klik di sini:
[+] www.panduanemel.com/FBmania/images/senaraiemel.jpg

Di dalam Kursus Online ini, saya akan cuba berkongsikan
beberapa tips dan juga teknik pemasaran yang pernah saya
lakukan sehingga berjaya menjana pendapatan sampingan
melalui internet.

Dan yang PALING UTAMA adalah Teknik Pemasaran Facebook!

Saya akan cuba membantu setakat yang termampu, kerana saya
pun masih baru dalam dunia perniagaan internet ini..

Insyaallah peserta Kursus Online juga kelak akan dijemput
untuk sesi YM Conference (bergantung kepada kelapangan masa)
untuk perbincangan yang lebih praktikal dan LIVE.

Mereka juga layak untuk menerima BONUS EKSKLUSIF daripada
saya seperti berikut:

1) Teknik Rahsia FB Mania
2) Formula Pakar 72 dan 12
3) Casesudy Newbie Affiliate + Lesen Jualan Semula
4) Panduan Menulis Surat Jualan + Lesen Jualan Semula

Untuk pengetahuan Hk, jumlah terkini peserta yang layak
adalah seramai 53 orang, dan saya berhajat untuk menutup
penyertaan ini setelah kuota 60 peserta Kursus tercapai.

Jadi ada 7 kekosongan lagi.

Jika Hk berminat, boleh sertainya di sini:

[+] http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=JBBSc7RBgdCsBR&b=W57eajhk4FbtNG.P_lIj8A

PS. Tawaran ini SAH untuk tempoh 48 Jam Sahaja, dan akan
ditutup serta merta pada Hari Sabtu, 1 Mei 2010 (8 malam)!

PPS. Peserta kursus yang LAYAK akan dihubungi melalui emel
dalam masa terdekat ini, kerana saya akan mulakan Kursus
Online ini pada awal bulan Mei ini..

ikhlas,

Rahman Basri
019-4605610 (SMS Sahaja)

.


.


.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtGzsHGwsDGw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes