RSS

2 Perkara PENTING yang saya ingin beritahu helmi

Hai helmi, Apa khabar?

Saya doakan helmi sentiasa
berada dalam keadaan sihat sejahtera
di samping menjalankan tugas-tugas seharian.

2 Perkara PENTING tersebut adalah
seperti berikut:-

PERTAMA:-
Tips Menghadiri KLIGP akan diberikan
secara PERCUMA kepada pembeli ebook saya
selewat-lewatnya Khamis ini (3/6/2010).

Ianya diberi nama
"Rahsia Lubuk Bisnes di Pameran KLIGP 2010"

Semestinya anda berasa sangat bertuah
apabila memiliki tips yang saya berikan secara
percuma ini.

(Pastikan anda mengisi nama dan email di
ruangan yang telah disediakan di "download
page" yang diberikan sebelum ini)
Sekiranya mempunyai masalah, sila balas
email ini.

KEDUA:-
Seperti yang saya beritahu sebelum ni,
harga ebook sebanyak RM70 adalah
sehingga 1 Jun 2010 sahaja.

Namun, saya lanjutkan 1 hari lagi untuk
membolehkan anda mendapatkannya
ketika harga masih rendah.

Jadi, keputusan saya untuk menaikkan
harga ebook pada 3 Jun 2010 adalah
MUKTAMAD.

Tiada lagi rayuan selepas tarikh ini.

Rebut sekarang di sini:-
>>>>> http://bisnestshirt.com/

Itu sahaja dari saya.

Salam bisnes dari saya
dan selamat maju jaya!


Hafizi Zain
013-6032855 (anda boleh call/SMS saya untuk pengesahan pembayaran)

www.BisnesTshirt.com
www.HafiziZain.com































This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Hafizi Zain
( bisnestshirt@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes