RSS

25 Orang Bertuah Diumumkan Lagi. hk Tersenarai Tak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hai hk,

Jika hari Selasa lepas, saya telah melancarkan
ebook ke-3 saya iaitu Pakej Rahsia Pemasaran
Emel bersama dengan Tawaran Eksklusif buat yang
bertindak awal!

-->> www.PanduanEmel.com


Berikut adalah senarai nama mereka yang LAYAK
untuk menerima Tawaran Eksklusif tersebut:

1) MOHD YUSAINI BIN MOHD YUNUS
2) Mohd Sharil Bin Sarifhudin
3) Abu Bakar bin Omar
4) nur azah binti nordin
5) Aidil Aznan Azwan Bin Abd Azid
6) muhammad hudzairi aziz
7) muhammad mahjan tsaqfi abdullah
8) Muhammad Abdul Alim Salleh
9) wan mohd ariffin wan ismail
10) NURSYAFEEKA BINTI ZAINUDDIN
11) Mohd Nazmi bin Ghazi
12) Mohamed bin Jeman
13) Mohd Hapiz Rajali
14) AHMAD NIZAM BIN DZULKIFLI
15) Muhammad Amirul Mukmin bin Nor Hidan
16) hamdan bin Hamid
17) Umar Ismail
18) mohamad farid bin mokhtar
19) NOOR WAHIDA BINTI IBRAHIM
20) norizam a rahman
21) mohammad ilyas
22) nurhafiza fadzil
23) MUHAMMAD SAFWAN BIN SETH
24) Setria Hariadi
25) Rashmiz bin Abdul Rashid

Bagaimana? Ada nama hk tak?

Untuk pengetahuan anda, semua penama di atas akan
menerima Pakej Rahsia Pemasaran Emel saya dengan
PERCUMA, sebagai tanda penghargaan saya kepada mereka
yang mempercayai saya selama ini..!

Saya akan menghubungi mereka melalui emel secara
personal dalam masa terdekat ini, Insyaallah :-)


Mungkin ada yang tertanya-tanya, HEBAT sangat ker
produk saya ini? Betul tak?

Baiklah, saya akan tunjukkan sedikit BUKTINYA..

Klik di sini:
[+] www.panduanemel.com/images/bukti-terkini.png


Tak Percaya? Cubalah...

Saya hanya praktikkan Teknik Copy & Paste Pakar
Affiliate (salah satu komponen dalam Pakej Rahsia
Pemasaran Emel) sehingga berjaya memperoleh jumlah
komisyen bernilai RM950 dalam masa 2 hari!

Ia suatu pencapaian yang SUNGGUH MEMUASKAN buat
saya yang baru berjinak-jinak dengan Affiliate..!

Alhamdulillah...

hk, Bagaimana? Berminat untuk mengetahui
Rahsia tersebut SECARA PERCUMA?


Mudah sahaja...

Sila clearkan cookies komputer anda terlebih dahulu ya!

Selepas itu, anda hanya perlu dapatkan produk rakan
Usahawan saya, iaitu Razif Yusof melalui link affiliate
saya ini:

[+] http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=Jhv_d76fIdCsBR&b=B4XPM3mMPkj6vyWsP4hulg

(pastikan link diatas berakhir dengan =rahmanbasri)

PS. Anda tidak perlu risau, kerana anda dilindungi dengan
JAMINAN PULANGAN WANG selama 12 bulan oleh Razif Yusof jika
tiada satu pun teknik yang dikongsikan itu berkesan!

PPS. Sebarang persoalan, boleh terus SMS saya di talian
ini, 019-4605610. Insyaallah saya akan cuba memberi respons
dengan kadar segera.


Wassalam, jumpa lagi....


ikhlas,

Rahman Basri
Usahawan Internet

.

.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtGyc7JwMHEw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes