RSS

Hk, Kurang 24 Jam dari Sekarang!

Asslamualaikum dan salam sejahtera,

Hai Hk,

Hari ini merupakan antara hari yang agak sibuk
buat saya untuk tempoh seminggu ini..

Sebelum saya menghantar emel ini kepada anda,
saya baru sahaja menyiapkan satu review terhadap
produk rakan JV saya.. Dan awal pagi tadi pula,
saya baru balik dari Kuala Lumpur, ada urusan
peribadi skit :-)

Dan yang paling penting, saya perlu menyelesaikan
kerja-kerja akhir untuk Ebook Rahsia Pemasaran
Emel (Ebook ke-3 saya yang telah tertangguh hampir
3 bulan lamanya.. hoho)

Alhamdulillah, walau sesibuk mana pun, saya cuba
luangkan masa untuk menulis emel buat tatapan
Hk pada hujung minggu ini...

Semoga anda tenang-tenang sahaja membaca emel kali
ini..


Pra-Pelancaran Ebook Terbaru Saya Esok!
---------------------------------------------------------------

Seperti yang pernah saya maklumkan dalam emel
saya sebelum ini, saya bakal melancarkan ebook
"Rahsia Pemasaran Emel" esok, Isnin (24/5/2010)..

Ya, kurang 24 Jam lagi... (rasa berdebar-debar
pula)..

Berikut adalah antara Modul yang terdapat dalam
ebook ini:

#1: Rahsia Pemasaran Emel (produk utama)
#2: Rahsia Bina Emel Dengan Pantas
#3: Rahsia Pakar Facebook Mengumpul List
#4: Teknik Copy & Paste Pakar Affiliate

Berapa pula HARGAnya?

hk, ramai yang telah menghantar emel kepada saya
bertanyakan tentang harga ebook saya kali ini..

Insyaallah saya akan umumkan esok. Yang pastinya ada
sesuatu yang Eksklusif buat Hk!

Perlu saya nyatakan di sini, pembeli terawal yang
memiliki Ebook ini akan berpeluang untuk menyertai
Cabaran Affiliate (tertutup) yang bakal saya buka
kelak setelah tamat tempoh Pra-Pelancaran..

Pastikan hk menjadi yang terawal ya :-)


Ok baiklah.. Cukup dahulu emel saya pada kali ini...
Nantikan emel saya esok! Doakan semoga Pra-Pelancaran
esok berjalan dengan lancar..

hk boleh melihat previewnya di sini:

[+] www.PanduanEmel.com

ikhlas,

Rahman Basri
019-4605610

PS. Insyaallah produk kali ini, saya cuba pastikan ianya
berbeza dengan ebook yang ada dipasaran sebelum ini, kerana
kebanyakan teknik yang bakal saya kupas adalah berdasarkan
pengalaman sebenar saya dalam menggunakan Pemasaran Emel
sebagai medium pemasaran utama saya....

.


.


.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtGycrAxsnAw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes