RSS

Hk, saje-saje je nak bagitau ni..

=================================================================
Buat Hk yang telah mendaftar jadi subscriber web
internet marketing saya. Email ini khas buat Hk,
sahabatku..
=================================================================


Salam Hk,


Apa khabar?


Sihat? Saya harap sihat sokmo.
Saya pun sihat je. Cuma banyak
kerja luar sikit sebulan ni.
Dengan line internet slownya,
tak berapa 'bereh' kerja di
internet ni.


So...


Kena tukar 'broadband' ke streamyx
la jawabnya. Kalau tidak, makin
slow lah jadinya.


Bagaimana perkembangan pembelajaran
Hk dalam internet marketing?
Pasti makin bertambah ilmu...Ilmu ni
pasti sentiasa tak cukup. Tiada siapa
yang lengkap. Oleh itu, kita perlulah
berusaha untuk menambahkan ilmu kita
dari masa ke semasa.


Ilmu dah macam-macam dah tahu?


Tapi masih pening? Sebabnya adalah disebabkan
tiada TINDAKAN. Ilmu tanpa tindakan
adalah satu yang sia-sia. Ni tips khas
jika Hk alaminya..


" Lebih Baik Anda Tahu Sedikit Tapi
Mempraktikkannya Berbanding Anda
Tahu Banyak Tapi Langsung Tidak
Mempraktikkannya".


Sekarang..


Saya banyak juga tugasan yang masih
belum selesai. Antaranya:

1. Isu line internet di IM Training
Center, Shah Alam dalam proses
pemasangan. Bulan Jun 2010 insyallah
akan mula beroperasi.


2. Pembeli ebook RAK di www.affiliatekerajaan.com
dijanjikan panduan tambahan dalam
bentuk video berkenaan pemasaran
affiliate. Tak siap-siap lagi
saya buat. Siap saja, terus saya
emailkan. Maybe terus jadi ebook
RAK version 2. Pembeli terawal
akan dapat free.


3. Saya sedang siapkan produk terbaru
saya iaitu 'Pakar Ebook'. Ianya
berkongsikan A-Z yang saya tahu
dalam produk tu. Nantikan kemunculannya
dijangka lewat Jun atau Julai 2010.
Sertai fan page Jamal - Pakar Ebook
di facebook dan tandakan 'Like'.
Klik bawah:
==>http://www.facebook.com/PakarEbook


4. Saya sedang pelajari satu teknik
Facebook marketing baru dari Mr. A,
pengkaji FB Marketing. Di Malaysia
rasanya saya sorang je guna teknik
ni kot. Kat dunia pun, boleh dikira
dengan jari Internet Marketer yang
gunakan teknik ini. Nak tengok apa
tekniknya? Kat fan page Jamal - Pakar
Ebook di facebook tulah jawapannya.
Dijangka 'hot' bila Mr. A ni dedahkan
cara ini pada orang Malaysia.
Coming soon...


5. Ada 'student' bengkel ebook saya
sebelum ni yang dah hampir nak siap
ebook mereka. Saya akan review dan
bagi guideline. So far, 3 orang dah
'student' saya lancarkan ebook mereka
dan success. Yang lain akan bermula.
Penat juga nak monitor penyiapan ebook
mereka. Peserta bengkel affiliate pula,
tengah tunggu lampu hijau untuk sesi
personal coaching.


6. Tengah fikir nak buat bonus killer apa
untuk produk HOT yang bakal dilancarkan
Razif Yusof next week. Dan juga Raja
Kamil. Tak sempat juga ni....Apapun,
tengok la bonus apa yang saya offer
next week....


"Wei Jamal! Apa benda yang awak celoteh
panjang ni?"


oppss..sorry. Banyak pula saya taip
kali ni. Maaf, cuma nak bagitau aje.
Jangan marah....


Banyak betul nak bagitau....


Bukan apa, saya ni tak tahu nak bagitau
siapa. Jadi, saya bagitau pada Hk,
sahabat saya jga...


Ok, la...


Saya beransur dulu..


Salam kejayaan..buat Hk.


Jamaluddin Bahari @ JaMaL
Usahawan Internet Malaysia
========================
blogjamal.com
affiliatekerajaan.com
buatebook.com
=========================


Jamaluddin Bahari, h/p:014-2976846, -------------------------, ------------------------- ---------, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=r9SE&s=GSf3D&y=D&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GSf3D&y=D&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes