RSS

Hk Saya cerita bagaimana kumpul beribu-ribu email secara sah!

Salam...


Saya ingin kongsikan bagaimana kumpul
senarai email cara sah, halal, dan
dengan pantas...

FAKTA:
" Pemasaran Email Adalah Senjata Paling
Berkesan Dalam Menjana Income Besar Di
Internet. 80% Jualan Adalah Dari Email
Marketing "


Anda ingin ketahui bagaimana mengumpul
senarai email secara pantas, dan boleh
menjalankan fungsi promosi secara power
iaitu secara autopilot.


Saya kongsikan penerangannya panjang
lebar di blog buruk saya. Klik bawah:
==>http://www.blogjamal.com/asas-im/bagaimana-nak-kumpul-email-beribu-ribu-dengan-sah-cepat-efektif/#more-311


Jika sudi, berikanlah komen, pertanyaan,
pendapat atau nasihat di ruangan komen
di blog saya tu. Insyallah saya cuba
reply.


Opss..lupa nak bagitau..


Hk, nak ketahui siapakah
Internet Marketer paling POWER dalam
pemasaran email Malaysia? Beliaulah
Razif Yusof. Paling mahir dalam
pemasaran email untuk affiliate dan
product launching.


Kini...


Beliau, kongsikan rahsia pemasaran
emailnya dalam ebook bertajuk Teknik
Pemasaran Email. Segala ilmu email
marketing dikongsikannya. Termasuk
juga teknik-teknik email marketing
yang saya gunakan.


Ebook berkualiti tersebut dijual
dengan serendah kos RM60.Kelebihannya,
ianya ebook pertama di Malaysia yang
membincangkan paling advanced berkenaan
email marketing.


Powerfull...


Dan kerana ebook itu POWER, saya juga
turut sediakan bonus yang paling POWER
yang bernilai RM100. Iaitu Pakej Resell
Rights Video Landing Page Rahsia Affiliate
Kerajaan.


Anda boleh jual semula video ini dengan
harga serendah RM20. Ianya saya beri
PERCUMA dengan pembelian ebook Razif
Yusof.


Ada 21 kekosongan lagi. Klik di bawah untuk lihatnya:
==>http://affiliatekerajaan.com/bonusrazif.html

(Boleh belajar dari A-Z untuk kumpul email
hingga lah menjana komisen dengan email)


Razif maklumkan sudah hampir 100 unit
dari 350 unit sudah terjual. Dan dijangka
akan sold out dalam masa terdekat.


Sekian

Jamal
blogjamal.com
014-2976846

PS: Hk beli Teknik Pemasaran Email dari
link saya, anda dapat Reseller License untuk
Video terbaru saya buat tu. Boleh jual semula
video berkualiti dengan RM20 saja. Dapatkannya
di ==>http://affiliatekerajaan.com/bonusrazif.html

Jamaluddin Bahari, h/p:014-2976846, -------------------------, ------------------------- ---------, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=rXgF&s=GSf3D&y=C&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GSf3D&y=D&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes