RSS

Ini Website Automatik + Pakej Lengkap Untuk Helmi.

Salam sejahtera.

Apa khabar?

TERIMA KASIH kerana berminat dengan
model bisnes terbaru yang julung kali
diperkenalkan secara agresif di Malaysia.

Sebagai orang yang agak berpengalaman,
membuat kajian bukan lagi masalah besar.
Walaubagaimanapun, saya pasti masih
ramai di kalangan kita termasuk anda
yang jauh lebih baik daripada saya
dalam soal membuat kajian informasi.

Apa yang saya cari di internet adalah perniagaan
yang boleh dijalankan di internet walaupun
anda sibuk dari 9.00 pagi hingga 5.00 petang
tanpa menjejaskan masa keemasan anda bersama
keluarga.

Kini, kajian saya sudah 90% lengkap,
walaupun masih ada ruang untuk diperbaiki.

Saya tak memaksa anda membaca perenggan
penting di bawah, yang mana membawakan
kepada idea ini.

Saya boleh nyatakan ia sebagai 'revolusi
baru' dalam perniagaan internet dan bidang
affiliate di internet walaupun ia sudah lama
di peringkat antarabangsa.

=========================================
Mustahilkah Perniagaan Automatik?
=========================================

Semua orang kata perniagaan internet
memerlukan kerajinan, malah kesungguhan
yang utuh sejak dari awal lagi.

Namun, saya juga tak menafikan ramai
di kalangan anda yang masih tak mampu
fokus kepada perniagaan internet
disebabkan sibuk kepada kerjaya yang
anda miliki sekarang.

Malah, ada orang hanya mempunyai 1 -2
jam sahaja sehari untuk buat kerja
perniagaan mahupun pemasaran affiliate
serta blogging dan sebagainya.

Ini tak cukup.

Saya tahu masalah sebahagian besar
daripada rakyat Malaysia, sebab saya
telah bertemu dengan ramai orang
dalam workshop dan seminar saya.

Kini, setelah bertungkus-lumus
membuat kajian, saya akhirnya
menemui satu model 'bisnes' yang
mana mampu memberikan anda peningkatan
keuntungan dan sumber pendapatan
pasif walaupun anda sibuk dengan
kerjaya anda dan belum bersedia
mengorbankan masa bersama keluarga
dan tak sanggup berhenti kerja anda
sekarang.

Kini, model 'perniagaan automatik' bukan
lagi mustahil.

Tahun 2010 ini akan menjadi titik tolak
saya untuk menggunakan model 'perniagaan
automatik' ini sebagai perniagaan utama
saya sampai bila-bila. Insya Allah.

Ya, ia akan jadi sumber utama perniagaan
internet saya. Affiliate, blogging dan
seminar hanya akan jadi pendapatan sampingan
sahaja.

Anda perlu baca ciri-ciri 'perniagaan
automatik' yang saya maksudkan ini.

=============================================
Ciri-Ciri Perniagaan Automatik Saya
=============================================

Setakat ini, model 'perniagaan automatik'
yang anda berpeluang miliki adalah sebagaimana
berikut:

1. Tak perlu buat artikel.

2. Tak perlu pening buat produk.

3. Tak perlu 5 jam buat promosi setiap hari.

4. Tak perlu tahu buat web.

5. Pelawat akan datang ke web anda dengan banyak
dan bertambah setiap bulan.

6. Bukan MLM

7. Bukan Skim Cepat Kaya

8. Tiada lagi buat ebook.

9. Tak perlu buat seminar.

10. Tak perlu buat pelancaran yang memenatkan.


Apa yang anda perlu tahu hanyalah menjawab email
dan tahu klik sahaja. Saya akan siapkan banyak
kerja untuk siapka 'perniagaan automasi' anda
dan perniagaan anda akan berkembang dari semasa
ke semasa untuk pendapatan yang menguntungkan.

============================================
Apa Yang Anda Akan Dapat Dari 'Sistem
Perniagaan Automatik' Ini?
============================================

Apa yang saya akan buat adalah sebagaimana
berikut :

1. SATU website yang beroperasi secara percuma
tapi ada kuasa 'viral' yang akan memberikan
pendapatan bermula 2 bulan - 6 bulan dari sekarang.

2. SATU hosting dengan kapasiti 400 MB storage
dan 7 GB bandwith. Anda boleh upgrade sendiri
jika mahu, itupun setelah lebih 10,000 orang
melawat website anda setiap bulan.

3. SATU sistem versi PHP + javascript yang
membolehkan anda menguruskan keuntungan
jualan iklan anda dan mengira keuntungan
setiap minggu. Ia akan automatik 'expired'
setelah tempahan iklan yang dibuat
oleh penaja, tamat tempohnya.

4. Boleh customize link di bahagian 'tertentu'
untuk jana pendapatan ClickBank, Adsense
dan Sub Product. Jangan terlalu
banyak untuk elakkan pelawat-pelawat web anda
hilang tumpuan pada web anda.

5. Boleh jana income melalui satu forum
'job board', di mana anda boleh menjana
pendapatan tambahan.

6. Web ini akan menyediakan servis percuma yang
pastinya akan menarik beribu-ribu pelawat
mengunjungi web anda dalam masa beberapa bulan
dan terus meningkat setiap bulan. Insya Allah.

7. Web ini mempunyai fungsi anda boleh mengumpul
list bagi setiap orang yang datang ke web.
Cara kumpul list yang sangat berkesan.

8. Web ini saya akan pasang sendiri untuk anda,
beserta hostingnya dan sebagainya.

9. Ia akan dipasang dengan sistem affiliate 'viral'.

10. Anda tak perlu susah-susah membayar komisen
para affiliate anda. Ia akan membayar komisen
secara AUTOMATIK kepada para affiliate anda.
Jadi, sangat jimatkan masa!

Saya juga akan membantu anda dalam bahagian
promosi ke web anda. Percayalah, selepas
promosi sebagaimana di bawah, web anda akan
'berdikari' mencari para pelawat untuk anda.

Biasanya, jika anda upah team di luar sana,
kosnya sahaja boleh mencecah ribuan ringgit
untuk kos promosi sahaja. Tapi saya bagi
kesemua kos promosi di bawah dalam satu pakej
pembelian anda - tiada kos tambahan.


1. Saya akan upah satu team SEOkan web anda
supaya rankingnya tinggi di Google.

2. Team saya akan promosikan web anda ke
300 direktori untuk memberikan anda 300 link
dari 300 direktori yang mempunyai PR 2 ke atas
dalam masa 1 minggu.

3. Team saya akan hantar link web anda ke 100
social bookmarking dalam 1 minggu.

4. Saya akan siapkan report untuk kerja penyebaran
link web anda di seluruh internet.

5. Saya akan upah satu company hantar web anda
kepada 10,000 - 20,000 pelawat dengan kaedah
PPV (Pay Per View).

6. Saya akan promosikan web anda ke semua
mailing list saya. Jumlahnya mencecah 15,000 orang
subscribers dalam mailing list saya.

7. Team saya akan siapkan satu artikel dalam
bahasa Inggeris kemudian mempromosinya ke 100
web artikel.

Jika anda upah team lain untuk buat kerja-kerja
di atas, anda perlu menyediakan jumlah
wang yang sehingga ribuan ringgit.

Tapi saya hanya mengenakan caj yang murah.
Saya akan siapkan dalam 3-4 minggu untuk
promosi ini, bagi mengelakkan Google berasa
syak dengan promosi besar-besaran yang
drastik seperti ini.

... Agar ia lebih efektif.

PS : Malah, kesemua kerja-kerja promosi
di atas dilakukan secara manual, kecuali
PPV. Ia meningkatkan lagi efek pada ranking
SEO anda.


==============================================
TIGA Model Perniagaan Yang Anda Kena Pilih
==============================================

Terdapat tiga model yang anda boleh pilih.

Satu model website = RM 950
Tiga model website = RM 1,950

Harga merangkumi pelbagai kos mahal yang
perlu ditanggung.
Malah, saya telah menghabiskan ribuan
ringgit untuk membuat kajian dan membeli
skrip-skrip automatik dan mudah maintain
ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang 3 model ini,
sila dapatkan detail dengan saya :

sales.mawardee@gmail.com
013-3608849


PS : Yang bestnya, website seperti ini
mempunyai kuasa viral untuk berkembang sendiri
dan meningkatkan trafik dengan mudahnya
selepas fasa promosi permulaan yang saya
akan jalankan secara percuma.

=================================================
Sumber Pendapatan Pasif (Tanpa Kerja)
=================================================

1. Google Adsense

2. Affiliate ClickBank

3. Produk Mini Sendiri (english)
bayangkan hanya 10 pembeli setiap
bulan untuk keuntungan $33.5
= Untung $ 330 = RM 1,000.00 sebulan

4. Sewa Iklan (ini punca pendapatan utama).
Bayangkan caj sewa iklan RM50 dengan 10 orang
sahaja penyewa setiap bulan
= RM 500.00 sebulan


PS : Anda perlu berikan masa kepada website
ini untuk berjaya sebagaimana anggaran pendapatan
di atas. Lebih kurang 2 - 7 bulan akan datang.
Bergantung kepada keadaan.

Insya Allah.

Saya tak jamin berapa, tapi insya Allah.
Malah, ia akan berkembang dan bertambah setiap bulan
dan sangat stabil untuk jangka panjang.

5. Jika anda terdesak, jual website ini.
Saya akan tolong jualkan di website Flippa
atau Sitepoint. Anda boleh dapat keuntungan
30% lebih banyak atau berlipat kali ganda dari
jumlah yang anda bayar hari ini untuk website
ini.

Insya Allah.


=================================================
Bonus Percuma 1 Jenis Website Lumayan
=================================================

Niat sebenar saya, memang juga untuk membantu
anda sebaik mungkin sehingga anda berjaya.

Sebagai bonus percuma dari saya, saya akan
pasang website anda dengan website 'Job Board'
di mana ramai pelawat boleh post kan iklan
tentang job di sini.

Di sini, anda boleh tetapkan samada ianya free
mahupun berbayar bagi mana-mana kategori yang
anda mahu.

Bayangkan jika sebulan ada 50 orang yang postkan
iklan mereka. Dan setiap iklan bernilai $5.
Maka anda akan memperolehi US$ 250 atau kira-kira
RM800 sebulan!

Ya, RM800 sebulan. Insya Allah.

Apa yang anda perlu buat adalah tambahkan
sendiri kategori apa yang anda mahu masukkan,
kemudian tetapkan mana satu kategori percuma
dan mana satu kategori yang berbayar.

Saya takkan kenakan sebarang caj untuk
perkhidmatan seperti ini. Pemasangan website
ini percuma sahaja.

============================================
Apa Yang Anda Perlu Ada & Buat?
============================================

1) Anda perlu mempunyai akaun Paypal. Tujuannya
untuk memperolehi wang pembayaran oleh
para pelanggan anda.

2) Anda perlu link kan akaun Paypal anda
dengan kad kredit atau kad debit.
Antara kad debit yang boleh digunakan adalah
Ambank dan Public Bank.

3) Pastikan anda cek email setiap hari.
Peruntukkan 1 jam sehari untuk jawab email atau
untuk approve sebarang request.

4) Untuk Job Board sahaja, anda boleh setkan
sendiri dengan caj dan kategori yang anda mahu.
Jika ada masalah dengan setting,
boleh hubungi saya. Walaubagaimanapun, pemasangan
tetap saya akan lakukan secara percuma.

5) Anda perlu menambah kos yuran hosting
bulanan jika jumlah pelawat yang datang
setiap bulan melebihi jumlah bandwith
yang dihadkan. Hanya tambah RM 40 atau
tambah lagi RM100 setiap tahun. Itupun jika
jumlah pelawat terlalu ramai dan web anda
terlalu cepat berkembang.

6) Kos hosting basic bagi setiap tahun hanyalah
RM 60 - RM 100 sahaja per tahun.
Tahun pertama adalah PERCUMA.

7) Kos untuk sistem Autoresponder.
Jika anda benar-benar mahu mengumpul
list melalui website-website seperti
ini, saya cadangkan anda mempunyai
sistem Autoresponder sendiri. Ini
adalah kos yang anda harus tanggung
sendiri. Jika tak mahu, tak mengapa.


==============================================
Refund atau Jika Tak Puas Hati?
==============================================

Jika anda tidak puas hati dengan servis
ini, saya akan kembalikan 50% wang anda.
Ini kerana, permbinaan website seperti
ini memakan kos, masa dan beberapa pihak.

Tapi jika anda mahu lebih banyak keuntungan,
saya akan tolong anda jualkan di website
bidaan seperti Flippa.com dan SitePoint.com.

Saya akan tolong iklankan dengan teks iklan
dalam bahasa Inggeris (kos US$ 20 sahaja).

Saya pasti anda akan mendapat keuntungan
50% atau berlipat kali ganda dari jumlah
yang anda laburkan untuk mendapatkan
website seperti ini.

Jumlah wang segera yang menjanjikan
pulangan yang agak lumayan. Insya Allah.
Pasti ramai yang akan berebut-rebut membeli
website seperti ini jika dilelong.

PS : Anda perlukan 2 - 6 bulan untuk
mendapat keuntungan dari affiliate, Adsense
dan Paypal untuk 'cover' jumlah yang
anda laburkan untuk perniagaan automatik ini.


============================================
Kaedah Pembayaran 'Perniagaan Automatik'
============================================

Anda perlukan

Jika anda benar-benar serius untuk berjaya,
sila ikuti langkah-langkah berikut:

LANGKAH 1

Bayar ke akaun bank saya sebagaimana berikut:

Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
Maybank 512204056160
CIMB 13020115901528


LANGKAH 2

Hantar bukti pembayaran ke akaun gmail
saya :

sales.mawardee@gmail.com

PS : Sebaik-baiknya anda masukkan email
di atas ketika proses pembayaran online.

PPS : kuota 20 orang akan tamat bila-bila
masa sahaja dari sekarang. Saya menjangkakan
ia akan penuh dalam beberapa hari sahaja.


Yang ikhlas,

Mawardee

013-3608849
sales.mawardee@gmail.com

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=rVr4&s=hXFos&y=T&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes