RSS

PENTING! Semak Hk layak terima VIDEO saya atau tidak...

=========================================================
Khas buat Hk sebagai subscriber web milik saya.
Info baru dari saya dari dunia internet marketing! Tapi,
jika rasa tak minat terima email saya lagi, klik link
'to unsubscribe visit' di akhir email ini. Orait...
=========================================================

Salam Hk.


Di pagi yang indah ini saya ingin mengucapkan salam
kejayaan buat Hk.


Kali ini, saya ingin sampaikan berkenaan sesuatu
yang baru saya hasilkan. Tapi, sebelum itu izinkan
saya sampaikan satu info penting berkenaan ilmu
pemasaran internet.


Baca...

"Email marketing adalah teknik pemasaran paling
efektif, paling pantas, paling minima kos dan
paling menguntungkan dalam memasarkan produk
di internet. Sekali klik boleh hasilkan ribuan
RM dalam masa sehari jika anda seorang pakar
email marketing"


Benar ke...


Ya benar! 80% terbukti pemasaran melalui email
ini mendominasi hasil jualan dari internet.
Ini adalah fakta!


Orang baru...


Tapi ianya bukan mudah seperti cakap di mulut.
Ianya akan menjadi mudah selepas Hk
melakukan beberapa step iaitu:

# Daftar autoresponder
# Bina opt in pada landing page
# upload hosting
# Siapkan kempen email
# Promosi landing page - PALING PENTING


Ya, itulah step-step yang patut orang baru
cuba untuk mulakannya. Tapi, jika tak ingin
mencuba buat cara ini, mereka tak akan kemana
dalam dunia internet marketing.


Susah sangat ke...


Tidak! tidak jika Hk ingin belajar.


Sebab itulah saya sediakan pembelajaran ini
dalam bentuk video ini buat Hk.
Video berkenaan saya tak jual!


Biar betul?


YA, video yang dirakam lebih 1 jam kesemuanya
itu PERCUMA saja. Ya, percuma saja untuk mereka
yang layak saja.


Untuk semak samada anda layak terima video
terbaru saya ni, lawati link di bawah:
http://affiliatekerajaan.com/bonusrazif.html

NOTA: Pastikan Hk membaca apa-apa
yang disampaikan dalam link di atas dengan
teliti. Ianya PENTING.


Sekian saja dari saya.


Opsss..Jangan lupa sertai saya di facebook di:
==>http://www.facebook.com/PakarEbook
(klik "like" ye. Nanti kita lepak-lepak di
fan page tu)


Salam

Jamal
Usahawan Internet Malaysia


Jamaluddin Bahari, h/p:014-2976846, -------------------------, ------------------------- ---------, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=rWjT&s=GSf3D&y=5&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GSf3D&y=D&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes