RSS

[RAHSIA BESAR AFFILIATE] Software Pertama Perlu Ada..

Ketika saya bermula dengan affiliate marketing
kira-kira 2 tahun lepas, saya tercari-cari
cara yang betul untuk dapatkan komisen
dengan cepat dan mudah.

Semua orang mahu duit cepat dan kerja senang kan?

Saya pun sama..

Saya pergi dapatkan link affiliate,
saya cari kesemua produk yang ada buka
program affiliate..

Kemudian saya daftar satu persatu sebagai
ejen affiliate..

Termasuklah produk digital dan produk fizikal..

Lebih 10 program affiliate saya join.
Saya masuk forum dan daftar di forum.
Buat blog, letak iklan banner affiliate macam-macam.
Saya mula promosi produk orang lain di forum-forum
berkaitan perniagaan internet.

Hasilnya..

ZERO komisen..

Lepas seminggu saya berusaha..

Serius, saya hampir give up masa tu.
Saya lihat nama-nama besar dalam industri ni
mula buat duit banyak dengan affiliate
dan masa pelancaran produk, mesti ada nama diorang
untuk promosi produk affiliate.

Saya tertanya-tanya..

Macam mana mereka buat ni ya?

Saya beli itu dan ini.. Dekat beribu juga
habis dan saya belajar satu benda baru..
Iaitu software yang super powerful!

"Patutla diorang ni senang-senang buat duitââ'¬Â¦"

Akhirnya tanpa berfikir panjang, (gamble juga masa tu)
saya pun daftar autoresponder (software yang
super power tu!)

Walaupun saya tak ada duit masa tu,
yela student kan.. Saya tahu saya kena berani
untuk daftar. Kalau tak sampai bila kan?

Saya ambil trial. Saya tanam azam
untuk kumpul sebanyak email mungkin
menggunakan pakej trial tersebut..

Saya tahu, semakin banyak email saya dapat
semakin banyak komisyen yang saya boleh dapat.
Itu sains dalam perniagaan internet.

Dan syukur, selepas tamat tempoh trial,
saya berjaya kumpul lebih 500 email dan saya
dapat lebih RM1000 melalui 500
email dalam sebulan..

Lebih daripada cukup untuk bayar pakej bulan pertama
autoresponder saya kerana saya perlu bayar hanya RM60
sahaja.

Jadi, jumlah keuntungan, RM1000 - RM60 = RM 940!

Dapat bayar duit bil api dan internet..

Saya faham, ramai yang merasa beban dan takut untuk
dapatkan autoresponder sebab harganya dan bayaran
tiap-tiap bulan.

Anda mungkin fikir..

"Alah, tak mampulahââ'¬Â¦"

"Aku tak ada duit macam mana nak bayar autoresponderââ'¬Â¦"

"Berniaga di internet pun terkial-kial lagiââ'¬Â¦"

Itu semua pada saya hanya pandangan negatif
dari kita sendiri.. Cuba buang tanggapan tu
dan mula bersikap positif dan berani..

Dan jika nak ambil autoresponder, saya
cadangkan autoresponder yang saya sendiri
gunakan. Klik link dibawah untuk mendaftar..

http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=KR0dl&m=JdrDqlr1SxasRS&b=OGjjwilQaKnmHcS2ejXxeg

Saya yakin kalau anda dah mendaftar dan berusaha
mengumpul email, anda takkan menyesal dan anda
akan berterima kasih kerana saya mencadangkan anda..

Ikhlas,

-Ammar Zahar

P.S Nak takut apa? Aweber ada USD1 trial untuk sebulan
dan anda boleh bayar menggunakan kredit/debit kad

http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=KR0dl&m=JdrDqlr1SxasRS&b=OGjjwilQaKnmHcS2ejXxeg


--

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtGycLAyMjMw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes