RSS

Apa Khabar? Bila Helmi Nak Mula?

Apa khabar, Helmi?

Semoga sihat hendaknya. Tengah buat apa?
Harapnya anda dah makan dan menjamu selera
bersama orang tersayang.


Hari ini, saya masih sibuk dengan pelanggan-
pelanggan saya yang menempah website automatik.
Masih mengejar dateline. Huhu...


Namun, dalam kesibukan saya yang tak seberapa
jika dibandingkan dengan kesibukan Helmi,
saya mencuri masa untuk sekadar nak bertanya
satu soalan penting kepada Helmi
dengan ikhlas.


... " Bila Lagi Helmi Nak Bermula? " ...


Maksud saya, bila lagi Helmi mahu
mula menjual produk sendiri di internet dan
menjana pendapatan lumayan sebagaimana yang
dilakukan oleh orang lain?


Adakah MASA yang menjadi penghalang Helmi?

Atau adakah kemahiran membuat WEB yang tidak cukup
yang menghalang Helmi?

Atau adalah TIADA IDEA nak jual apa di internet
yang membuatkan Helmi pening nak mula?


Jika JAWAPAN Helmi adalah YA bagi salah
satu soalan di atas, maka saya ada satu nasihat
ikhlas untuk Helmi. (Nasihat ikhlas)


=====================================================
Nasihat Saya Untuk Helmi Bermula di Internet
=====================================================


Sebagai seorang usahawan yang telah membuat
seminar-seminar di beberapa negeri, saya akui
ada 3 perkara yang menghalang sesiapa sahaja
untuk bermula di internet.

Antara penghalangnya adalah :

1. Masalah Masa

2. Masalah Tiada Kemahiran Buat Web Jualan

3. Masalah Pening Nak Jual Apa di Internet


Jadi, saya sediakan solusi mudah untuk Helmi
bermula menjual di internet walaupun bermula
dengan keuntungan yang kecil atau sederhana.


Solusinya ...


1. DAPATKAN sistem web jualan yang boleh diguna
terus hari ini juga:
http://amawardee.com/mininiaga


2. Jika Helmi beli MiniNiaga melalui link
saya, anda akan memperolehi pelbagai produk yang
boleh dijual terus di web jualan anda kelak:
http://mawardee.com


3. Kemudian, anda jual sahaja produk-produk
berkualiti saya samada ebook dalam bahasa
Malaysia, mahupun pelbagai software dan
action script hebat dalam sejarah hidup saya:
http://mawardee.com

4. Nah, anda dah jimat masa untuk mula jual!

Tak perlu pening-pening nak belajar buat web
jualan.

Tak perlu pening-pening cari produk apa untuk
dijual di internet.

Kosnya pun berpatutan.

PS : Bermulalah sekarang. Jangan sampai kawan-kawan
Helmi atau jiran-jiran Helmi yang
terlebih dahulu berjaya dari anda, Helmi.

Fikir-fikirkan apa yang saya nasihatkan hari ini.


Helmi sangat bertuah, kerana waktu dulu,
untuk mendapat produk-produk hebat dalam bahasa
Malaysia yang boleh dijual semula adalah sangat
terhad.

Malah, belum ada sistem yang canggih seperti
MiniNiaga untuk memulakan jualan dengan sistematik,
pantas dan professional.


Tapi, kini tidak lagi. Terlalu banyak kemudahan
untuk Helmi bermula menjana pendapatan
halal di internet:
http://mawardee.com


Yang ikhlas,


Mawardee
http://mawardee.com

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=lSNV&s=hXFos&y=A&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes