RSS

[CONSULTATION PERCUMA] Untuk 50 0rang sahaja!

 
Ya, betul.. Anda tak tersilap pandang..
 
Saya memang akan berikan consultation 
perniagaan internet secara percuma kepada
50 orang sahaja.
 
*baca sampai habis..
 
Kalau nak buat style saya, anda perlu kuasai 3 perkara
utama (saya sentiasa tekankan dalam mana-mana talk
saya pun)
 
1. Produk
 
Anda kena ada produk tak kira produk anda, atau 
produk orang lain sekali pun.
 
Yang penting produk tersebut mampu dijual..
 
2. Laman web
 
Tak kira apa yang anda jual, anda perlu ada laman web
samada squeeze page,landing page,minisite,ecommerce,
bla bla bla..
 
Ramai yang tersangkut kat bab ni..
 
3. Trafik
 
Bila anda dah ada produk dan laman web, anda perlu
ada orang yang masuk ke laman web anda.
 
Kalau anda dah ada produk terbaik dalam dunia,
dan dah ada website tercanggih didunia sekalipun,
kalau tak ada trafik tak guna juga.
 
Tak ada orang yang masuk, produk dan website
anda akan jadi hampas..
 
##Consultation Percuma##
 
Saya akan adakan webinar khas online dengan 50 orang..
 
Saya tahu ramai akan join tapi saya mahu tapis dan jadikan
group ini sebagai orang yang benar-benar berminat dan
komited sahaja.
 
Komited dari segi masa dan wang ringgit..
 
Anda pun dah tahu Flarebiz melancarkan mininiaga
yang membantu anda buat laman web dengan mudah.
 
Walaupun anda ni BUTA IT..
 
Mungkin ramai dari anda dah lihat banyak JV partner
lain promosi mininiaga dan berikan anda 101 ebook
sebagai bonus dan akhirnya, anda akan ambil masa
setahun nak habiskan baca ebook tu..
 
Last-last, tak buat apa pun..
 
Saya tawarkan anda bonus yang sedikit berbeza dimana
saya serius mahu bantu anda berjaya..
 
Sebaik saja anda buat belian melalui link saya,
saya akan berikan link pendaftaran 'rahsia' (untuk VIP)
bagi menghadirkan diri ke webinar pertama saya 
di Malaysia.
 
Kita akan set tarikh, dan lepas tu kita akan berbincang,
beberapa topik ngetop di webinar antaranya..
 
1) Anda nak buat apa dengan mininiaga anda? -saya beri idea
 
2) Anda nak jual apa? -saya beri produk saya yang belum saya jual untuk anda jual..
Produk ni dah siap salesletter,grafik,sistem,testimonial.. Anda tinggal
plug n play je.. 
 
Saya belum jual lagi produk ni dipasaran.. Saya beri anda peluang
jual produk ni dengan harga RM 47
 
Ataupun kalau anda nak jual barang fizikal, syarikat saya ada
juga sediakan barang fizikal untuk anda jual. Anda uruskan 
promosi, kami akan handle semua bahagian produk.




  
 
3)  Anda nak promosi macam mana laman anda? -saya ajar anda..
 
Teknik trafik saya adalah teknik yang akan saya bocorkan
dalam workshop mania..
 
Lain produk, anda kena guna lain trafik. Saya akan guide anda
dan anda akan faham kenapa setiap produk kena gunakan
strategi trafik yang berbeza. Tak kisah produk anda digital
atau fizikal..
 
Ada soalan?
 
Macam mana kalau anda terlepas tarikh webinar?
 
J: Anda akan dapat replay dari webinar tersebut.
 
Adakah Ammar rasa cara ini benar-benar berkesan?
 
J: Ya, saya tahu ia berkesan berbanding anda membaca 101
ebook lain yang ditawarkan affiliate lain..
 
Kenapa Ammar ambil 50 orang sahaja?
 
J: Sebabnya saya taknak ramai-ramai. Saya tahu saya
susah nak support lebih dari 50 orang..
 
Kenapa Ammar tawarkan BONUS hebat gila ni?
 
J: Saya sepatutnya caj anda RM500 untuk sessi webinar
ni tapi memandangkan saya nak bantu anda, dan bantu
jualan Adly dan Zhaf (team mininiaga) yang merupakan rakan saya,
dan banyak membantu saya, jadi saya tawarkan bonus hebat ni
kepada pembeli mereka yang membeli melalui link saya..
 
Ok, berminat?
 
mininiaga untuk fizikal atau digital
 
STEP #2:Hantarkan email ke ammarzahar(at)gmail(dot)com
dengan menggunakan tajuk "VIP 50 Orang"
 
STEP#3: Saya akan semak samada betul atau tidak anda beli
melalui link saya.
 
STEP#4: Selepas sahkan,saya berikan anda link daftar VIP 50
orang..
 
STEP #5: Saya akan update kepada anda bila webinar kita akan
berlangsung..
 
Tawaran ini khas untuk 50 orang sahaja.. Siapa cepat, dia dapat!
 
 
 
-Ammar Zahar
 
P.S Tawaran ini akan saya tutup selepas tamat 50 orang kuota diisi..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
--








 

 
  




  
 

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtOxMTGzMnIw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes