RSS

hk, Langkah-langkah Mengaktifkan Akaun Paypal (PENTING!)

Salam hk,

Semoga ceria selalu ya!

Jangan lupa senyum itu satu sedekah, jadi... SENYUMLAH! :)

hk, sebelum ini ramai yang bertanyakan pada saya
bagaimana untuk aktifkan akaun Paypal...

Saya tidak akan ulang semula maklumat ini.

Jadi saya mahu hk beri perhatian sepenuhnya jika hk
masih tidak tahu bagaimana untuk aktifkan akaun Paypal.

---
#1 - Perlu Ada Kad Debit / Kredit

Saya tidak mencadangkan hk guna kad kredit kerana berdasarkan
pengalaman orang lain, amat sukar untuk mengawal perbelanjaan.

Yelah, kalau dah boleh belanja sana-sini dengan sewenang-wenangnya,
duit pun banyaklah keluar kan?

Sebab itu saya amat sarankan agar hk menggunakan debit kad
sahaja kerana wang akan ditolak berdasarkan amaun yang ada dalam
akaun bank simpanan hk.

---
#2 - Maybank Debit Kad - Pilihan Terbaik!!!

Sebelum itu, izin saya jelaskan bahawa ini bukan unsur-unsur hype dan
pihak Maybank tidak membayar saya untuk memuji servis debit kad mereka.

Harap hk jangan salah faham...

Saya sarankan Maybank Debit Kad kerana saya sendiri menggunakannya
dan ternyata ia memudahkan.

Tetapi hk perlu buat akaun Maybank terlebih dahulu.

Bagaimanapun, ia berbaloi dengan wang dan masa yang hk laburkan
untuk membuat kad debit Maybank.

Lagipun...

Maybank adalah bank tempatan yang mendapat kepercayaan tinggi bukan
sahaja daripada kerajaan tempatan, tetapi di negara-negara lain seperti
Amerika Syarikat, Australia dan lain-lain lagi.

--
#3 - Bertindak Untuk Mengaktifkan Akaun Paypal hk

Baiklah...

Setelah hk mempunyai kad debit, maka tibalah masanya untuk
aktifkan akaun Paypal hk.

Jangan buat perkasam pula kad debit tu.

Untuk mengaktifkan Paypal menggunakan kad debit adalah mudah.

hk perlu masukkan kod-kod seperti yang telah diarahkan sahaja.

Jangan risau, Paypal turut sediakan tutorial berbentuk imej agar dapat
memudahkan pemahaman hk. :)

Selepas selesai semuanya, maka hk sudah boleh melakukan
transaksi menerusi pasaran antarabangsa!

Inilah masanya untuk hk dapatkan USD yang pertama.

Saya nasihatkan agar hk sudah mempunyai produk digital sendiri
kerana dalam emel yang seterusnya saya akan tunjukan hk
bagaimana untuk melakukan promosi di pasaran antarabangsa.

Ingat hk, ramai yang melakukan kesilapan dalam promosi...

Seterusnya membusukkan nama mereka dan negara Malaysia ini sendiri.

Jadi saya tidak mahu perkara yang sama berulang.

Jumpa kita pada emel yang seterusnya! Yosh!!! :D

(Ingat hk, pastikan hk sudah mempunyai produk digital
sebelum menerima emel seterusnya ini)





---
Aqif, Han & Juan
Digital Methodology Solutions (001968247-W)
digitalmethodology@gmail.com
This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Digital Methodology
( digitalmethodology@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes