RSS

Hanya tinggal 5 tempat kosong



Workshop affiliate terakhir akan diadakan pada
9 oktober ini iaitu pada hari Sabtu.
 
www.WorkshopAffiliate.com

Selepas saya fikir masak-masak, saya muktamad
jadikan workshop ini sebagai workshop affiliate
terakhir.

Saya takkan adakan lagi pada tahun ini, tahun depan
atau tahun berikutnya. Ini kerana saya mahu fokus
terhadap pelan perancangan saya yang baru serta
projek baru untuk tahun depan.

Workshop ini juga tak akan dirakam. Jadi, sudah tentu
ianya terhad.

Siapa yang datang pada workshop terakhir ini juga
akan saya berikan bonus berikut..

5 slot telah diisi dan saya hanya mahu 5 slot saja lagi.

Adakah saya akan buka lebih dari 10 kuota kali ni?

Tidak. Saya hanya mahu 10 orang. Kalau ada yang
terlebih, atau anda menjadi orang ke 11 dan keatas,
saya pulangkan semula wang anda.

Oh, jika anda rasa anda newbie atau ZERO, sangatlah
saya galakkan untuk sertai kerana memang saya akan
tunjuk ajar dari zero termasuklah hal-ha teknikal.

Saya ada didepan anda. Kita buat sama-sama..

Berikut juga bonus yang anda akan dapat selepas
menyertai Workshop Affiliate.

BONUS #1 The Lazy System

Strategi pemalas saya yang menghasilkan
pendapatan sehingga $1000 setiap bulan
dengan hampir tidak melakukan sebarang kerja!

Strategi ini jugalah yang membuatkan saya
tak perlu bekerja keras untuk membayar kereta
dan bil-bil yang datang setiap bulan.

BONUS #2 Affiliate Top Secret

Segala strategi affiliate saya dibongkar dalam video
dan ebook saya ni. Bagaimana saya hasilkan
pendapatan setiap bulan melalui affiliate dibongkar
melalui strategi ini.

BONUS #3 Personal Email Coaching

Yang ni paling bernilai kerana sebagai 10 orang
pelajar saya, saya akan jawab segala email anda
berkaitan masalah anda.

Tahukah anda yang saya mengenakan caj sehingga
$397 kepada subscriber luar negara saya yang
ingin menyertai email coaching saya?

BONUS #4 Traffic Mania

Ini adalah produk yang bakal muncul November ini
projek saya bersama Mr X (rakan IM oversea) yang
sememangnya digelar Pakar Traffic.

Dalam Traffic Mania akan dibocorkan segala
strategi sulit rakan saya tu mendapatkan sehingga
1000 pengunjung laman web dalam satu-satu masa.

BONUS #5  A-Z System

Anda akan dapat siri video sistem A to Z yang bakal
muncul Disember ini. Ianya berbentuk DVD yang
mempunyai 6 DVD yang akan mula dipasarkan
secara underground.

Daftar sekarang!

www.WorkshopAffiliate.com

-Ammar Zahar

P.S Siapa cepat, dia dapat! Btw, harga bonus-bonus
diatas saja lebih daripada harga workshop affiliate ni.































-

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtOyczMyMTKw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes