RSS

hk, Ini Kisah Saya..

Salam ceria hk,
 
Ramai yang TAKUT untuk memulakan perniagaan
internet, kerana TIDAK YAKIN dengan potensi
perniagaan internet untuk menjana pendapatan yang
lumayan.
 
Dan, tidak kurang juga yang masih KELIRU untuk
memilih yang mana satukah cabang dalam perniagaan
internet yang sesuai dan menjamin pendapatan yang
LUMAYAN...
 
Saya dulu juga begitu..
 
 
Ini kisahnya..
 
Awal Jun 2009, saya mula berjinak-jinak dengan 
perniagaan internet. Masa tu, join MyMode, perniagaan
Multi Level Marketing (MLM)..
 
Sebulan, dapatlah income dalam RM100-RM200..
 
Tapi, saya tak begitu berminat dengan perniagaan
MLM.. Jadi saya STOP.
 
Saya cari peluang perniagaan lain.. Beli ebook ini,
ebook itu, untuk belajar cara buat duit di internet..
 
Ribuan ringgit telah dilaburkan...
 
Tapi..
 
INCOME Masih ZERO!
 
(Saya tahu bahawa anda pun pernah merasakan perkara
yang sama kan?)
 
 
Tapi saya anggap pelaburan saya tetap berbaloi, kerana
saya dapat menimba banyak ILMU baru melalui ebook-
ebook yang telah saya miliki..
 
Saya belajar banyak perkara baru melalui kesemua produk
yang saya beli, dan yang pasti.. Semua itu tidak pernah saya
pelajari semasa di Sekolah, mahupun di Universiti!
 
 
Ogos 2009, saya mula serius dengan perniagaan internet...
 
INCOME bulanan mula mencecah RM3k bersih!
 
Masa tu saya masih lagi menuntut di Universiti. Duit PTPTN
tak diusik, sebab dah ada INCOME sendiri... :-)
 
 
Ogos 2010, setelah lebih setahun berlalu...
 
Walaupun saya masih terus menjana pendapatan melalui
internet, saya tetap membeli produk digital yang saya 
fikirkan sesuai untuk saya...
 
Kini, terdapat beratus-ratus produk digital ada dalam komputer
riba saya.. Dan, 80% daripanya adalah berkenaan Perniagaan Internet..
 
 
 
Mengapa saya ceritakan ini semua?
 
Sebabnya..
 
Ramai yang mengeluh, baru beli satu dua ebook, dah mula
berputus asa dengan perniagaan internet, sebab masih takde
INCOME..
 
Mereka kata;
 
"Dah beratus-ratus duit saya laburkan untuk beli Ebook,
tapi sampai sekarang, INCOME masih ZERO!"
 


 
Jika anda adalah salah seorang daripada 'mereka' itu...
Ini nasihat saya...
 
"Jangan MUDAH berputus asa, teruskan berusaha, dan 
banyakkan berdoa kepada ALLAH, Insyaallah pasti
rezeki akan menyebelahi anda kelak...
 
..Jika bukan sekarang, mungkin seminggu.. sebulan atau
setahun akan datang..."
 
 
Yang penting, anda ambil TINDAKAN terhadap ILMU yang
dikupas dalam setiap produk yang anda miliki...
 
 
Namun jika anda BARU ingin memulakan perniagaan di internet,
dan masih KELIRU ataupun tiada IDEA.
 
 
 
Terdapat puluhan IDEA yang boleh anda peroleh melaluinya,
dan anda boleh terus mulakan perniagaan internet anda hari
ini juga!
 
 
Ikhlas,
 
Rahman Basri
www.SplitAffiliate.com
 
 
PS. Salah satu IDEA yang dikupas di sini telah memberi 
saya income lebih 4 angka setiap bulan..
 
PPS. Jika anda masih ragu-ragu untuk BERTINDAK hari
ini, lupakan sahaja hasrat anda untuk menjana pendapatan
melalui perniagaan internet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.










































































 


































 

































 
































 































 






























 





























 




























 



























 


























 

























 
























 























 






















 





















 




















 



















 


















 

















 
















 















 














 













 












 











 










 









 








 







 






 





 




 



 


 

 
  




  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jMzMnBwMLLQsnMzMLOyMjLRGtOycjBwsbGw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes