RSS

hk, sekarang saya sedang bercuti.. (Buka, ada tips di dalam!)

Hi hk yang hansem-hansem dan cun! :)


hk apa khabar sekarang ni? Seperti tajuk di atas, kini
saya sedang bercuti.. Ya, lebih kurang sebulan setengah jugak!


Doakan semoga cuti saya ini dapat menjadikan saya lebih proaktif
untuk berinteraksi dengan hk yea. Terima kasih..


Oklah, alang-alang saya dah cuti ni.. Saya nak la bagi seberapa
banyak tips kepada hk sebagai subscribers VIP saya dari dulu
sampai sekarang ini dan insyaallah sampai bila-bila.. Bereh?


Jadi, pada email saya kali ini, ingin sekali saya kongsikan beberapa
tips motivasi dan inspirasi buat hk untuk dijadikan
sedikit panduan dalam menjalani kehidupan sebagai seorang usahawan.


Tips Motivasi #1:
"Sebagai usahawan, banyak pengorbanan PERLU diutamakan!"

Ya, sebagai seorang usahawan yang sering kali berhadapan dengan
pelbagai karenah pelanggan, anda perlu PROFESIONAL dalam mencurahkan
pengorbanan demi pengorbanan. Motivasi diri sebagai usahawan perlu
kuat untuk berjaya.

--> Pengorbanan Masa
--> Pengorbanan Tenaga
--> Pengorbanan Wang


.. dan untuk mendapatkan pelbagai Tips Motivasi, Tips Perniagaan
dan Tips Kewangan yang lebih banyak lagi.. Saya ada kongsikan di
artikel blog saya melalui hari demi hari di blog peribadi saya yang
TERBARU di sini:

[+] http://tengkufaris.com


Dan tidak lupa juga, saya sudah sediakan satu fan page TERBARU
buat hk menerima pelbagai tips-tips ikhlas dari saya di:

[+] http://facebook.com/tengkufarisfans


Semoga saya di sini membantu hari ceria hk!
Terima kasih kerana membaca email ringkas saya ini..

Jumpa lagi di dalam pelbagai tips-tips yang seterusnya yea!


Ikhlas,
- Tengku Faris Tengku Khalid
http://tengkufaris.com


~

3749 Kampung Pusu Tiga, Bukit Payong, Marang, Terengganu 21400, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jMxsLIzsTLQsbKzMzEzMHLRGtBwszIwsTKw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes