RSS

Saya Akan Buka Dalam 24 Jam Sahaja.. Deal?

Seperti yang saya war-warkan kelmarin,
saya mendapat sambutan hangat daripada
ramai orang tentang jualan sempena
perkahwinan saya.

Saya mahu beri anda sedikit keistimewaan
dalam masa yang sama saya tak mahu
produk saya jatuh harganya kerana
kualitinya memang tip-top.

Jadi sebab tu saya rasa cara yang terbaik
adalah adakan tawaran istimewa ini
hanya untuk 24 jam sahaja.

Selepas 24 jam, tawaran ini akan saya
tutup. Sama macam apa yang saya lakukan
terhadap produk CB Mania sebelum ini
dimana saya sememangnya berpegang kepada
janji saya.

Untuk pengetahuan, saya secara rasminya
menikah pada Jumaat lepas 25 Mac pada
pukul 10:00 pagi.

Saya ingin jadikannya istimewa sekaligus
saya akan adakan tawaran produk saya
pada harga diskaun dengan harga tidak lebih
RM 100 untuk 'bundle' produk-produk saya.

Saya akan tutup pula jualan produk ini
pada Sabtu 10:00 pagi.

Ini bermaksud, jualan hanya dibuka selama
24 jam sahaja iaitu dari 10 pagi esok
Jumaat sehingga ke 10 pagi Sabtu.

Nantikan email anda esok 10 pagi ya! :)

Ammar Zahar

P.S Terima kasih tak terhingga atas
ucapan anda. Saya sangat menghargainya!

-

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtJws7EzsbBw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes