RSS

Ada Sesiapa Yang Nak JUAL (bukan beli) Produk Saya?

Saya mendapat respons yang sangat
positif bila saya tawarkan untuk daftar
affiliate salah satu produk niche saya.
 
Saya pasti mereka takkan menyesal 
mempromosikan produk niche saya
sebab ianya memang senang dijual.
 
Lagi satu..
 
Saya ada nak tawarkan kepada sesiapa
yang berminat nak jual produk saya.
 
Ini kali pertama saya tawarkan peluang
macam ni. Sebelum ni saya tak pernah 
jual produk PLR. MRR tu adalah..
 
Bagi yang baru, PLR ni merupakan 
Private Label Right dimana anda merupakan
pemegang hakcipta produk tersebut 100%.
 
Ada satu produk saya yang tak pernah
lagi saya jual secara besar-besaran.
 
Sebelum ni saya hanya jual secara underground
dan itu pun hanya hasilkan jualan kurang
daripada 10.
 
Kini, saya nak jual produk ini dalam format
PLR. Biar saya terangkan kenapa anda
harus dapatkan produk PLR ini.
 
1) Produk PLR saya ni memang HOT
 
Ianya dalam niche buat duit dan merupakan
blueprint saya dalam melancarkan sesebuah
produk.
 
2) Anda TAK PERLU hasilkan produk 
sendiri.
 
Maksudnya, anda dah ada produk yang 
berkualiti dan HOT untuk terus dijual
dipasaran.
 
3) Tak perlu keluar modal besar
 
Kalau anda upah pereka grafik, penulis ebook,
serta penulis surat jualan, memang sah anda
akan habiskan sekitar RM 700.
 
Tapi bila anda dapatkan produk PLR,
anda akan bayar jauh lebih rendah daripada
harga asal dan tak lebih RM 100.
 
Jadi, dengan hanya bermodalkan RM 100,
anda dah ada produk, grafik, dan juga salesletter
yang mana lepas ni anda hanya perlu upload
ke hosting atau domain anda dan terus jual.
 
Malah, produk PLR saya ni saya tetapkan 
untuk anda jual tak kurang daripada RM 87
untuk mengelakkan perang harga.
 
Cuba anda bayangkan dan buat kira-kira..
 
Anda dapatkan produk PLR ini dengan harga
RM 100 sahaja dan anda dapat grafik, source fail,
produk tersebut, salesletter, video jualan.
 
Anda boleh jual dengan harga RM 87 setiap satu..
 
Anda dapatkan 2 orang pembeli, dah SAH anda UNTUNG!
 
Betul tak?
 
Anda buat kira-kira sendiri..
 
Produk apa yang saya ingin jual tu? Esok
saya akan bocorkan..
 
Saya mahu anda bersedia esok kerana saya akan
buka tempahan esok juga. Setakat ini, ramai otai-otai
IM dah menempah daripada saya untuk mereka
dapatkan produk PLR ini.
 
Sebab apa?
 
Sebab ini adalah kali pertama saya buka tawaran
produk PLR seperti ini dan produk ini pernah saya
jual dengan harga RM 150 sahaja.
 
Otai IM pun tahu mereka dapat produk segera
bila mendapatkan produk PLR dalam Bahasa Melayu
daripada saya ni.
 
Ramai dah berebut tapi saya nak hadkan kuota..
 
Saya taknak ramai yang menjual produk ini
sebab kalau dah ramai jual produk ni, susah
anda nak bersaing.
 
Sebab tu saya nak hadkan hanya untuk 100 orang
yang terawal sahaja. Lepas 100 orang dah dapatkan
produk Koleksi Video Launch Mania PLR ini,
saya akan tutup jualannya.
 
Ingat, sebaik saja anda mendapatkan produk ini,
anda dapat produk segera, siap dengan grafik berkualiti,
7 siri video, video jualan, dan semua source file.
 
Semua video tersebut saya rakam sendiri hasil
dari pengalaman saya, dan grafik pula saya upah 
pereka grafik buat dengan kos USD 197.
 
Salesletter juga menelan kos saya sebanyak USD 497.
 
Anda kira sendiri berapa banyak value ataupun
nilai sebenar produk ini. Kalau saya sendiri jual
produk ni, saya yakin dalam seminggu dah boleh
sold out tapi terus terang saya cakap, saya terlalu
banyak fokus lain.
 
Saya ada 3 produk niche yang akan dilancarkan
dalam seminggu 2 ni dan 5 lagi produk niche
lain akan keluar pada Mei dan Jun.
 
Jadi, saya tak ada masa banyak nak 'peram' produk
ni sebab tu saya rasa lebih baik anda saja jual
produk ini dan kaut 100% keuntungan.
 
Anda boleh lantik ejen affiliate, and aboleh jual 
terus, dan sekali lagi saya tolong kirakan untuk
anda, kalau anda jual 2 sahaja, anda dah pun untung!
 
Newbie biasa pun paling kokak pun jual 5 kuota
dalam masa seminggu.. (itu saya masa saya baru bermula)
 
Jadi, tunggu email esok untuk dapatkan PLR
saya yang pertama (dan mungkin terakhir) 
dengan harga yang superb murah hanya RM 100.
 
Hanya 100 orang saja yang dibenarkan untuk 
mendapatkan pakej ini..
 
Ammar Zahar
 
P.S Saya pasti mereka yang nampak 'peluang' ini
akan terus hubungi saya untuk reserve termasuk
rakan-rakan IM saya yang dah minta saya reserve
untuk mereka..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-




  

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtJzsjKzMDAw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes