RSS

Ramai Yang Dah Tempah..TAPI....

Walaupun tak sampai 24 jam saya umumkan
yang saya akan buka jualan untuk Launch Mania
versi PLR, tapi nampaknya dah ramai yang
booking dan memohon untuk masuk kedalam
senarai shortlist.
 
Saya tak pasti bila kuota 100 ini akan tamat,
tapi saya yakin ianya tamat dengan cepat.
 
Kalau sebelum ni saya keluarkan Clickbank
Mania, tamat jualannya dalam masa 5 hari
sahaja (250 jualan dalam 5 hari), saya rasa
pakej ini akan tamat dengan cepat juga kerana
hanya 100 lesen yang dikeluarkan.
 
Kalau nak cepat, boleh terus lihat link dibawah
ni ya..
 
 
Ada juga yang tanya tujuan saya nak jual 
produk ini kepada umum. Sebabnya ringkas
saja, saya sepatutnya melancarkan produk ini
pada Mei ini tapi memandangkan saya banyak
menguruskan projek niche pada Mei serta ada
update dan upgrade untuk peserta personal
coaching saya, saya rasa biarlah saya 'lepaskan'
emas ini..
 
Ok, sekarang saya nak guide anda macam
mana nak buat duit kalau anda dah dapatkan
Launch Mania ni.
 
Kalau nak cepat, terus upload sahaja semua
material dan jual.
 
Tapi perlu ada domain dan juga hosting.
Kalau tak ada domain dan hosting, memang
tak boleh jual.
 
Ini bagi mereka yang nak jual produk ini
secara 'stand alone'..
 
Tapi bagi mereka yang nak jadikan produk
ini sebagai bonus pembelian affiliate, anda
boleh sertai mana-mana program affiliate 
berkaitan dengan niche buat duit.
 
Selepas anda sertai, anda boleh pergi ke forum,
facebook group, dan blog untuk promosikan
produk affiliate anda. Nyatakan yang jika pembeli
membeli melalui link anda, akan dapat bonus
tambahan iaitu Launch Mania.
 
Selain itu juga, kalau anda nak 'be different',
anda boleh pakejkan Launch Mania dalam bentuk
DVD. 
 
Jual dalam bentuk DVD supaya pembeli anda
tak perlu ambil masa yang lama untuk download
video Launch Mania ni.
 
Oh ya..
 
Untuk pengetahuan anda, strategi dalam Launch
Mania ni merupakan strategi sama yang saya
gunakan untuk melancarkan mana-mana produk
digital saya.
 
Strategi ini jugalah yang membuatkan Clickbank
Mania sold out tamat 250 pakej dalam masa
5 hari sahaja sekaligus memberi pulangan sehingga
lebih RM 50,000 dalam masa seminggu buat saya.
 
Ini bermakna, kalau anda taknak jual dan hanya
mahu jadikan rujukan anda untuk pelancaran 
produk anda pun boleh juga.
 
 
Cepat dapatkan sebelum 100 kuota habis terjual!
 
Ammar Zahar
 
P.S Anda buat kira-kira sendiri. Kalau anda jual
2 pakej ini sahaja, anda dah pun balik modal malah
untung RM 74 tanpa produk yang anda karang
sendiri!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtJzsTMxszIw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes