RSS

hk, bagaimana saya jadi fulltime Internet Marketer?

Salam hk,

Pertama sekali terima kasih
kerana membuka dan mula membaca
email ini.

Mungkin anda antara yang bertuah!

Menjana pendapatan di internet
mungkin adalah adalah apa yang
anda lakukan sekarang...

Tetapi mungkin pada tahun mendatang
anda juga berhajat untuk menjadi
usahawan internet sepenuh masa.

Saya dahulu merupakan pegawai kerajaan
tetapi kini saya 'Internet Marketer'
secara sepenuh masa...

Suka saya kongsikan 1 penulisan di
Facebook saya....

Ianya adalah penulisan bagaimana saya
bermula di dalam perniagaan affiliate.

Boleh rujuk penulisan saya disini:

---> http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=PGT_d&m=3hdgP2FVvNpqJ.C&b=Q_Qd74UG95dFrkaqNn3ZMw

(Baca dengan tenang dan santai kerana
ianya artikel yang boleh tahan panjangnya)


Sejak 3 tahun lepas pendapatan affiliate
saya berterusan sehingga ke saat ini.

Affiliate adalah perniagaan:

#1 TANPA PERLUKAN PRODUK SENDIRI
#2 TANPA PERLUKAN MODAL

Dari affiliate tempatan atau peringkat
antarabangsa, pendapatannya adalah stabil
dan konsisten sehingga saya memulakan bisnes
affiliate secara secara sepenuh masa sejak
awal tahun 2011.


Berita gembira!

Pada 1 Oktober 2011 (Sabtu), sahabat atau
guru saya di dalam pemasaran affiliate iaitu
Tuan Iszuddin Ismail atau dikenali sebagai
Kidino dalam dunia internet akan berkongsikan
rahsia sulit beliau...

"Bagaimana Menjana Pendapatan Melalui Affiliate Antarabangsa"

Dengan hanya pada harga kos tempahan bilik
seminar sahaja. Memang paling berbaloi!

Kurang dari RM50 kita boleh belajar dari pakar
sebenar yang telah menjana pendapatan lumayan
dari Affiliate luar negara ini.

Tempahan kini semakin terhad! Dan ianya
hanya boleh ditempah melalui link:

---> http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=PGT_d&m=3hdgP2FVvNpqJ.C&b=LwQmFq8hrKaZ4w8j.91vEQ

Mini seminar ini adalah anjuran TeamPenang
untuk anda.

Jumpa anda disana,

Razif Yusof


ps: Kuota hanya kepada 30 peserta pertama
dan ianya semakin kurang. Kini masanya
untuk hk pula menjana pendapatan tanpa
perlukan modal dan produk sendiri... :)


---> http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=PGT_d&m=3hdgP2FVvNpqJ.C&b=LwQmFq8hrKaZ4w8j.91vEQ


~


Digital Online Business, Bayan Lepas, Penang 11900, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAwsHEwcDLQs7BzsDIxMDLRGtIxMDMyMjAzM

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes