RSS

Buat Duit PPV Bersama Saya di KL [Ahad Ini]

Salam sejahtera, Helmi.

Mawardee di sini.

Saya tahu, masih ramai yang 'blur' dengan konsep PPV.

Hari ini, izinkan saya yang mempunyai ilmu tak
seberapa untuk menerangkan tentang konsep PPV
(Pay Per View).

Caranya lebih kurang sama dengan Pay Per Click (PPC).
Ia adalah salah satu konsep pengiklanan berbayar,
cumanya dengan PPV, anda akan membayar bagi setiap
view. Dengan cara ini, anda tetap mendapat trafik
yang tinggi, cumanya ia lebih murah, di mana anda
hanya membayar $ 0.015 bagi setiap pelawat yang view.

Anda perlu ikut dengan langkah-langkah berikut
untuk buat duit dengan PPV :

(1) Pilih tema bidang (niche)

(2) Daftar PPV Network

(3) Pilih Jenis Pengiklanan & Tetapkan Harga

(4) Buat Laman Web Khas (Landing Page)

(5) Split Test dengan Software & Target URL

(6) Biarkan Kempen Tersebut Berfungsi.

(7) Ulang Kempen Yang Paling Menguntungkan.


Saya rasa, tak ada gunanya beli produk ini jika
tak dipraktikkan. Oleh itu, saya mengajak Helmi
untuk bersama-sama saya untuk menjalankan program
PPV ini secara praktikal, di sekitar kawasan KL.

Namun, bagi memastikan perbincangan lebih ekslusif,
saya hanya benarkan 5 orang terawal sahaja untuk
bersama saya menjalankan ujikaji praktikal produk
ini.


===================================================
Siapa yang BOLEH bersama saya dalam perbincangan
dan sesi praktikal ini?
===================================================

Saya hanya benarkan mereka yang telah membeli
"Mass PPV Traffic" melalui LINK AFFILIATE saya
sahaja untuk menyertai saya. Ini memastikan mereka
yang hadir, sudah memiliki produk tersebut seterusnya
memudahkan perbincangan.

Maksud saya, Helmi taklah datang ke
tempat saya dengan tangan kosong.

Sasaran saya dalam perbincangan ini, setiap orang
termasuk saya, mendapat $400 segera bagi setiap $100
yang dilaburkan, di samping 500-750 list yang
dikumpul dalam masa yang sama!
(dan peluang promosi berulang sebab kita dah
berjaya kumpul list kita. Kan?)

Malah, dalam perbincangan ini, Helmi
boleh lihat saya menjalankan pemasaran email
& teknik PPC secara LIVE (boleh lihat rahsia
saya secara PERCUMA depan mata --- psst...
rahsia besar kot).

Ini link affiliate saya :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WY3R&mc=f&s=hXFos&y=j&

PS : Bagaimana jika Helmi TAK termasuk
dalam 5 orang terawal membeli "Mass PPV Traffic"
melalui link affiliate saya?

Saya akan berikan anda PERCUMA Peta Minda Pelan
Lengkap yang menjadi 'hasil perbincangan' kami
secara PERCUMA terus ke email anda.

Hanya sesuai untuk mereka yang sudah ada asas
laman web, dan mempunyai modal serendah RM 350
sebagai permulaan untuk bermain dengan teknik
PPV ini.
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WY3R&mc=f&s=hXFos&y=j&


============================================
Bagaimana Menyertai Perbincangan Mastermind
PPV Malaysia Ini?
============================================

(1) Beli melalui link affiliate saya
(jika tahu cara clearkan cookies, sila buat)
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WY3R&mc=f&s=hXFos&y=j&


(2) Serahkan bukti pembayaran ke email saya :
sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com


(3) Saya akan respon tentang tempat perbincangan
dalam 24 jam. Hubungi saya jika Helmi
masih ada persoalan : 013-3608849

Yang ikhlas,


Mawardee


===========================================
Teknik Baru Lebih Baik Daripada ADWORDS :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WY3R&mc=f&s=hXFos&y=j&
===========================================


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VvSZ&s=hXFos&y=V&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes