RSS

Seminar Terakhir Tahun Ini [Teknik RM100,000]

Salam, Helmi.

Saya baru sahaja membayar RM2,000 kepada
agen affiliate saya yang berjaya membuat
jualan affiliate tempoh hari.

Hari ini saya ada MAKLUMAT PENTING & URGENT!
Maafkan saya sebab makluman ini sangat lewat.

Tujuan email ini kerana saya ingin memaklumkan
berkenaan seminar yang saya akan adakan pada
hari Sabtu ini, di Cheras.

Ia bukan lagi seminar, tapi 'Workshop'.
Saya namakan ia sebagai 'Workshop ELIT Perniagaan
Internet'.

Saya akan ajar anda dari A hingga Z, bermula
dari membuat laman web, membuat surat jualan,
mencipta produk sehinggalah kepada mengumpul
list beribu-ribu dalam tempoh singkat.

Saya akan tunjukkan walaupun anda zero
tentang perniagaan internet. Saya sasarkan
Helmi akan mendapat hasil seperti
berikut :

(1) Idea Produk 'Meletup' diperolehi sebaik
selesai workshop ini, tidak kira dalam atau
luar negara. Idea ini, Helmi boleh
terus mula projek. Bukan sebarang produk biasa,
tapi produk yang akan menjadi hits bestseller!
Setiap peserta akan diberikan niche dan tajuk
produk yang berbeza, tapi power.

(2) Helmi akan berjaya mengumpul
sekurang-kurangnya 1,000 list dalam tahun
pertama (paling kurang tu).

(3) Anda siap SATU laman web serta-merta
dalam workshop. Jika upah design professional
di luar, kosnya mencecah RM 200 - RM 400.
Atau saya sendiri design web anda TANPA KOS!

(4) Laman web yang menjana pendapatan 4 - 5 angka,
selepas pelancaran. Saya akan bantu Helmi
sendiri tetapkan tarikh pelancaran produk.

(5) Terus bagi draf produk untuk Helmi
siapkan. Saya akan ajar bagaimana menulis cara
pantas, atau sekurang-kurangnya detail produk
yang mudah disiapkan.

(6) Saya bantu Helmi dari segi promosi
sebagai agen affiliate (sebab produk anda pasti
memang dah power hasil tunjuk ajar saya!)
- mailing list saya mencecah hampir 15,000 list,
akan dipromosi ke laman web anda!
Malah teknik lain saya juga akan gunakan untuk
promosi laman web anda.

(7) Saya sediakan hosting dan nama domain PERCUMA.
Tak payah bayar lagi untuk 2 benda ni.

(8) Saya bagi anda daftar Sistem Autoresponder,
dengan saya membayar 2 bulan PERTAMA yuran bulanan
anda (Aweber atau GetResponse!)

(9) Surat jualan laman web yang selalunya berharga
RM500, saya akan berikan secara PERCUMA kepada
anda. Jadi, tak perlu lagi menulis surat jualan.
Saya akan tulis sendiri, sebab memang antara
kepakaran saya adalah menulis surat jualan
(ramai yang memberi feedback positif dan
tertanya-tanya di mana saya belajar teknik ini).
-- inilah teknik yang menyumbang 5 angka saya
di internet ---

(10) Saya akan dedahkan teknik sebenar dan cara
bagaimana menjana RM 70,000 hanya dengan menjual
SATU produk sahaja!


PS : Salah SEORANG peserta seminar yang berminat
ketika workshop elit ini, saya akan jual salah
satu laman web saya, dan salah satu projek saya
yang tak siap. So, salah seorang peserta workshop
saya yang bertuah ini, akan teruskan saja projek
saya, keuntungan akan dibahagi dengan 80% milik anda.
(Pilihan saja, dan hanya seorang akan terpilih)


KESIMPULAN : Wang pulangan keuntungan berkali ganda
dari yuran workshop ini, bakal menjadi milik Helmi.

Inilah pakej lengkap bagaimana bermula dengan
langkah yang besar dan cepat untung (serius!)

Tiada lagi try and error.

Bakal usahawan berjaya segera, dalam masa singkat
walau apa bidang anda.

==================================================
Workshop Perniagaan Internet Bersama Mawardee
==================================================

Saya akan mengadakan workshop elit ini di Cheras
Pusat Training JTC. Peta saya akan berikan
selepas anda membuat pembayaran dan menghantar
bukti pembayaran.


Nama Program : Workshop ELIT Perniagaan Internet
Tarikh : 31 Oktober 2009 (Sabtu)
Masa : 9 pagi - 5.30 petang.
Harga : RM 997.00 (Tiada Ansuran)
Jumlah : 10 Peserta Sahaja
No contact : 013-3608849


Terus buat pembayaran RM 997 ke akaun bank saya :

CIMB
Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
13020115901528

ATAU


MAYBANK
Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
512204056160


Sila serahkan bukti pembayaran ke akaun
berikut :

sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com

Emailkan sekali maklumat yang saya inginkan :

1. Nama Penuh
2. Alamat Rumah
3. No Telefon
4. No Kad Pengenalan
5. Pengangkutan Ke Tempat Seminar
6. Email

PS : Tiada lagi try and error atau mencuba-cuba.
Ini adalah workshop pertama dan terakhir yang saya
adakan dari pihak saya sendiri untuk tahun ini
yang begitu cepat menyiapkan EMPAYAR BISNES ANDA SENDIRI!

Selepas ini, workshop saya akan lebih kepada anda
sendiri mencari idea, membuat laman web dan
semuanya kerja, anda lakukan sendiri. Kerjanya
lebih susah berbanding workshop elit ini. :)

PPS : Bayangkan, dengan 10 orang saja sebagai
peserta workshop ini. Memang ekslusif!
DVD Tool Bernilai RM 997, akan diberikan secara
PERCUMA kepada anda. :)

PPPS : Jika dibandingkan dengan nilai sebenarnya,
ia jauh lebih murah. Psst... Saya bantu banyak tu. :)
Wang akan dikembalikan 50% dari yuran, jika projek
anda gagal untung disebabkan saya.

Jika ada sebarang persoalan, hubungi saya :
013-3608849

Yang ikhlas,

Mawardee

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak, , Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VvX1&s=hXFos&y=m&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes