RSS

Gunakan sumber PERCUMA untuk mula berniaga di internet

Mungkin pernyataan saya ini akan menyebabkan IM-IM luar geleng
kepala...Tetapi saya memang menyarankan anda menggunakan sumber
percuma dahulu untuk memulakan perniagaan internet. Saya bukanlah
pakar dalam perniagaan internet tetapi saya tahu jika anda mula
dengan modal yang besar dalam perniagaan internet pasti anda
akan menanggung risiko kerugian. Saya berikan contoh diri saya
yang memulakan perniagaan internet dengan kempen adwords dimana
saya telah kerugian hampir RM1,000 kerana silap menggunakan adwords
kesilapan itu telah membuka mata saya untuk memulakan perniagaan
dari sumber percuma.

Apa agaknya sumber PERCUMA yang boleh anda gunakan untuk
perniagaan internet?Anda boleh mula dengan menggunakan akaun
facebook,twitter,myspace,friendster untuk mendapatkan trafik
yang banyak. Jangan pandang rendah dengan laman-laman sosial ini
kerana sumber trafiknya berkualiti dan yang penting ianya PERCUMA.
Kini anda boleh mula belajar mengenai teknik dominasi laman sosial
dengan ebook terbaru dari rakan saya saudara faizal

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WUDk&mc=f&s=SYb37&y=h&

Teknik ini jarang didedahkan IM tetapi saudara faizal bersedia
berkongsi dengan anda. Jangan lepaskan peluang ini kerana inilah
titik mula anda untuk berniaga di internet

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=WUDk&mc=f&s=SYb37&y=h&

Moga anda mendapat manfaat darinya..

SELAMAT MENCUBA

MHNIZAM

peminatjutawan, 125 Jalan Sembilan, Pasir Tumboh, kelantan 151200, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=Vl3w&s=SYb37&y=a&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=SYb37&y=7&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes