RSS

Helmi,Seminar Pendedahan RM 100,00 Melalui Internet.

Apa khabar Helmi..
Semoga Ceria Selalu.

Baru sebentar tadi saya mendapat email dari
Mawardee bahawa saya telah berjaya mendapat
tempat ke-2 dalam pertandingan affiliate
Panduan Clickbank beliau.

Teknik promosi yang saya gunakan sangatlah
mudah dan ia bukanlah rahsia kerana saya
sudah tekankan banyak kali,malah saya telah
keluarkan produk mengenainya iaitu tidak lain
dan tidak bukan 'Kuasa Pemasaran Email'
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=W84o&mc=f&s=SYspP&y=j&

Selain daripada komisyen ribuan ringgit yang
saya dapat,salah satu bonus yang saya dapat
ialah diberikan tempat ke seminar beliau yang
berharga RM 397 secara percuma! pada 24 & 25
Oktober ini(Sabtu atau Ahad)

Malangnya saya tidak dapat hadir kerana ada
urusan lain minggu ini.Pada mulanya saya
ingin tawarkan tempat ini secara percuma saja
kepada sesiapa yang berminat.

Tapi bila fikir balik,kalau percuma nanti
komitmen untuk datang sambil lewa saja.Jadi
saya fikir saya perlu juga kenakan harga
atas komitmen untuk hadir dan aplikasikan
apa yang diajar.

Tawaran ini hanyalah satu tempat sahaja &
orang yang pertama menghubungi & melakukan
pembayaran kepada saya akan diberikan tempat
tersebut dan saya berikan tiket ini kepada
yang berminat dengan harga RM 150 sahaja
dari harga asal seminar ini iaitu RM 397
hanya kepada yang betul-betul berminat dan
pantas dan pilih untuk hadir pada hari Sabtu
atau ahad ini.
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=W84L&mc=f&s=SYspP&y=U&

Sekian.Salam Hormat.


*
*
*
*
*
*
*

www.AspirasiCyber.com, Jalan Duta, Kuala Lumpur, 51200, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VRQz&s=SYspP&y=U&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=SYspP&y=P&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes