RSS

Helmi, Siri terakhir video keyword (9,10 & 11)... [Berita JV]

Helmi,

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya
AidilAdha kepada Helmi. Ramai yang akan pulang beraya
ke kampung bermula hari ini.

Jadi saya ingin berpesan kepada Helmi supaya berhati - hati
sepanjang perjalanan pulang ke kampung. Semoga selamat sampai
ke kampung halaman. :)

Baiklah, setelah seminggu saya mengirimkan video - video siri tentang
Keyword Research, akhirnya hari ini adalah merupakan siri terakhir
yang akan saya sampaikan.

Berikut adalah link downloadnya:

[+] http://usahaniaga.com/d/video_keyword9
[+] http://usahaniaga.com/d/video_keyword10
[+] http://usahaniaga.com/d/video_keyword11

Saya harap sepanjang siri video ini diedarkan, Helmi telah
mendapat manfaatnya.

Jika Helmi mempunyai masalah download, sila maklumkan
kepada saya di http://support.usahaniaga.com atau reply sahaja
email ini.

Jangan lupa terangkan dengan terperinci tentang masalah yang dihadapi
supaya mudah untuk saya membantu Helmi.

Memandangkan sudah tamatnya video siri tentang keyword research ini,
Jadi email - email yang seterusnya, saya akan cuba carikan lain -
lain perkongsian yang dapat membantu Helmi dalam menceburi
bidang pemasaran dan perniagaan di internet.

Jika Helmi ada berkeinginan apa - apa panduan atau
tutorial, silalah maklumkan kepada saya. Yang mana dapat saya
kongsikan, akan saya berikan secara percuma. :)


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Berita Joint Venture (JV)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sebulan sudah saya pernah mengirimkan "survey" tentang segala persoalan
yang bermain di minda pelanggan - pelanggan saya tentang istilah
"buat duit di internet".

Survey tersebut masih boleh diisi jika Helmi mahu. Layari
ke:

[+] http://usahaniaga.com/vipsurvey/index.php?nama=Helmi&email=helmikimsui@gmail.com

Saya telah menerima hampir 350 soalan yang dikemukakan kepada saya
dan semuanya telah saya baca, kaji dan teliti.

Apa yang saya buat adalah, saya mengasingkan soalan - soalan yang
dikirimkan mengikut kategori dan mengaturnya mengikut populariti.

Jadi, saya sekarang dalam fasa 1 untuk mengusahakan 1 daripada kategori
permasalahan tersebut iaitu "Tiada Kemahiran".

Selepas raya aidiladha kelak, mungkin pada hari isnin atau selasa,
saya akan mengirimkan satu borang maklumat untuk Helmi isikan.

Dari maklumat tersebut, saya akan lihat apakah yang projek yang
dapat kita usahakan.

Dalam perancangan saya, projek fasa 1 ini adalah projek kerjasama
berkaitan pembinaan ebook. Hal ini adalah kerana dari soalan survey
yang saya terima, boleh dikatakan sekitar 7% pengirim bertanyakan
tentang pembinaan ebook.

Mereka berminat untuk membina ebook tetapi mempunyai masalah dari
kemahiran teknikal seperti membina laman web dan tidak mempunyai
masa untuk belajar kesemua perkara teknikal tersebut.

Jadi, saya telah merancang beberapa perkara. Perkara ini akan saya
usulkan pada email yang seterusnya.

Saya percaya rata - rata rakan pembaca saya termasuk Helmi
mempunyai pengalaman, kemahiran dan latar belakang pendidikan yang
pelbagai. Jadi, dari situ mungkin Helmi dapat membina
produk Helmi sendiri. :)

Apa - apa pun, nantikan email lanjut daripada saya kelak.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jangan beli lagi produk Pakar Affiliate Zamri Nanyan
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tuan Zamri Nanyan telah menjemput saya untuk membantu mempromosikan
produk terbaru beliau iaitu Pakar Affiliate. Saya sudah menerima
akses ke produk beliau. Secara ringkasnya, produk beliau ini berbentuk
audio (perbincangan bersama Patric Chan) dan 5 video yang menerangkan
tentang beberapa tips pemasaran affiliate.

Saya akan lakukan review terhadap produk ini. Jadi nantikan review
saya jika Helmi berhasrat untuk membelinya. Saya akan cuba
memberikan review berdasarkan apa yang disampaikan di dalam
produk tersebut adakah ia benar - benar berkesan dapat membantu
ataupun tidak.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Akhir kata, jika ada sebarang persoalan atau pertanyaan, jangan segan
untuk mengirimkan pesanan Helmi kepada saya di
http://support.usahaniaga.com atau support@usahaniaga.com.

Jumpa lagi selepas raya Aidiladha, insyaAllah!

ikhlas,
Amirol Zolkifli

Profit Internet Solutions, 518 Tmn PD Utama, Port Dickson, N.Sembilan 71000, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=JBhL&s=S81AZ&y=4&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=S81AZ&y=Z&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes