RSS

Tahniah Helmi kimsui, anda telah mendapat anak saudara ^_^ !!!

Pay Per Lead daftar terus dapat RM1
akan dijalankan beberapa hari lagi nanti.
Nantikan !!!!
-----------------------------------------------

Salam hormat;
Tahniah Helmi kimsui;
Anda telah mendapat anak saudara.

Macam ini, 26hb November 2009 yang lalu,
bersamaan 9 Zulhijjah, isteri saya telah
selamat melahirkan seorang putera.

Saya sentiasa merasakan, Helmi kimsui
adalah sebahagian daripada saudara saya.
Justeru, tak salah kot, kalau anak saya nanti
panggil Helmi kimsui, pakcik atau makcik
nanti. ^_*...bolehkan?!

Ok, sempena hari istimewa ini,
Saya ingin memberikan peluang kepada
Helmi kimsui untuk memiliki
mana-mana 3 produk saya pada harga RM100
sahaja !!!
Ini, senarai produk saya :
1. Pakej 39 (www.PLRebooksz.com)
2. Rahsia USD50 Sehari (www.rahsiausd50sehari.com)
3. Panduan AFD (www.panduanafd.com)
4. Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my (www.dot-my.com)
5. Keahlian VIP RKb(www.rajakamil.biz/ahli-vip)
6. Sistem Autoresponder* (www.sistemautoresponder.com)
7. Iklan di blog Raja Kamil.biz selama sebulan (486X60, Internal page)
8. Diskaun 50% terhadap personal coaching** saya

Pilih sahaja 3 daripada senarai produk di atas, dan anda hanya perlu membayar RM100 sahaja....

Promosi ini sah sehingga 4 December 2009 (7 hari 7 malam juga)
Email saya 3 senarai produk yang anda ingin miliki.
Saya akan berikan no akaun kepada anda, untuk membuat pembayaran nanti.

[PERHATIAN] : Tawaran ini hanya sah untuk 7 orang sahaja !!!!
Siapa cepat dia dapat !

PS : Saya bercadang ingin menamakan putera saya itu, Raja Abdullah Azam;
Helmi kimsui rasa, ok tak?

PPS : Kalau nak tgk, rupa putera saya tu, boleh tengok di http://tinyurl.com/teaserr


Salam Aidil Adha....moga pengorbanan yang saya lakukan ini;
dapat memberi nafas baru kepada dunia perniagaan online di Malaysia.

Yang Ikhlas;
RK
www.rajakamil.biz


This message was sent by:
Raja Kamil
de Pondok Kecil, Ulu Yam Bharu,
Selangor, 45300,
Malaysia.


Click HERE to cancel or edit your subscription:
http://norabots.com/ar/ar/r.php?s=3224442&a=724&k=a02a5124b8e43ba2697104b1fc064339

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes