RSS

Helmi, Sudah - sudahlah....

Salam sejahtera Helmi,

Memandangkan saya jarang - jarang melakukan update blog saya, maka
hari ini saya ingin membawa Helmi ke sebuah blog yang
telah menjadi sumber inspirasi kepada ramai usahawan internet
tempatan sejak bertahun - tahun termasuk kepada diri saya sendiri.

Blog yang saya maksudkan adalah blog milik saudara Smartzul (atau
nama sebenar beliau, Mohd Zulfadli)...

Smarzul adalah merupakan seorang usahawan internet yang saya kenal
sejak tahun 2006. Informasi yang beliau kongsikan di blognya amat
- amat berharga.

Jujur katakan, Smartzul adalah merupakan salah seorang daripada
sumber inspirasi saya memulakan perniagaan internet beberapa tahun
yang lepas sehingga ke hari ini. :)

Kami pernah bersama - sama menyertai seminar perniagaan internet di
Singapore pada tahun 2007 selama 4 hari (malah sama bilik penginapan
untuk 4 hari tersebut :p ) dan dari pertemuan tersebut saya semakin
percaya bahawa SmartZul sememangnya seorang usahawan internet
yang ikhlas dalam menjalankan perniagaan beliau.

Hari ini, beliau telah berkongsikan 1 tips yang amat penting yang
bertajuk "Sudah - Sudahlah.." untuk kita sama - sama baca dan
renungkan serta amalkan dalam setiap urusan dan perniagaan internet
yang kita jalankan...

Sama ada Helmi seorang usahawan internet ataupun tidak, saya
merasakan artikel ini amat perlu Helmi baca dan saya yakin
Helmi akan mendapat banyak manfaatnya...

Layari ke http://blog.smartusaha.com/sudah-sudahlah/

untuk membaca artikel tersebut.

Jika Helmi merasa artikel tersebut bermakna, tinggalkan
komen di sana. :)

Apa - apa pun, saya berharap perkongsian daripada SmartZul tersebut,
sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam perjalanan menempuh dunia
perniagaan dan pemasaran menerusi internet.


ikhlas,
Amirol Zolkifli
www.peluanginternet.com

p.s - Jika Helmi ada facebook, add saya di:

=> http://profile.to/amirolzolkifli

(Saya baru nak belajar guna facebook :D)

p.p.s - Ebook percuma cara nak bina website. Klik link di bawah
untuk download:

=> http://www.box.net/shared/xu03ce3303


Profit Internet Solutions, 518 Tmn PD Utama, Port Dickson, N.Sembilan 71000, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VxKk&s=S81AZ&y=w&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=S81AZ&y=Z&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes