RSS

Maybank2u.com 3rd Party Transfer

Anda mendapat email ini kerana anda telah
subscribe pada mana-mana laman web milik
Raja Kamil Network pada 08/19/09 - 10:32:28
----------------------------------------------------------

This is to inform you that RAJA MOHD KAMIL has transferred RM1600
to your Maybank account for Komisen Affiliate Panduan Adsense For Domain on 11/12/09 15:23:39 via Maybank2u.com

Salam hormat;

Helmi kimsui, bagaimana kalau anda yang mendapat email seperti di atas. Ya, itulah rutin harian seorang internet marketer dan BLOGGER
seperti saya.

Awal-awal pagi, saya akan menyemak email dan email-email yang
bertajuk seperti :
1. Maybank2u.com 3rd Party Transfer
2. Message from CIMB Clicks
3. You've got money!

memang dinanti-nantikan. Jika rezeki pada hari itu banyak;
kadang-kadang menerima 30 ke 70 email seperti di atas.
Jika tidak, 3 ke 5 email sahaja sehari.

Alhamdulillah, itupun rezeki juga.

Baiklah dalam email ini, saya ingin memberitahu anda sebagai
orang yang paling saya kagumi.

Ya, saya sangat kagum dengan semangat Helmi kimsui.
Jika Helmi kimsui orang yang tidak bersemangat waja, manakan
kita bertemu. ^_^

Baik, di sini saya ingin mengumumkan sebuah produk terbaru saya yang
bertajuk, Aku Seorang Blogger.
Anda boleh lawati www.akuseorangblogger.com

Ia merupakan produk yang terhasil daripada pengalaman saya sendiri.
Bayangkan, blog www.rajakamil.biz yang belum berusia setahun tetapi :
1. menjana lebih daripada RM1200 sebulan
2. dilawati 300 orang secara purata SETIAP hari
3. dilanggani (subscribe) oleh 1000 lebih pembaca dan bertambah setiap hari

Semua itu saya susunkan dalam Aku Seorang Blogger.

Harga bagi produk ini pada asalnya saya ingin meletakkannya pada
RM300, kerana pendedahan ini ibarat "membunuh" perniagaan saya
sendiri, namun, setelah semalaman saya berfikir,
saya mengambil keputusan untuk menjualnya pada
RM10 (sepuluh ringgit) sahaja.

Ya, setelah saya berfikir, saya tidak sepatutnya takut pada persaingan.
Biar ramai yang mendapat manfaat dengan produk RM10 ini.

Walaubagaimanapun, saya limitkan jualannya kepada 500 orang pembeli
sahaja.

Malam tadi, tak sempat saya promosi, sudah 41 orang mendapatkannya.
Dijangka, produk Aku Seorang Blogger ini, akan habis terjual dalam
2 ke 3 hari ini juga.

Saya tidak pasti samada, saya akan jual produk ini lagi setelah habis nanti
ataupun tidak.

Jikalau ada pun, harganya pasti saya akan naikkan.

Baiklah, diharap, tajuk email ini akan menjadi satu realiti buat
anda juga.

Dapatkannya sekarang di www.akuseorangblogger.com

Yang Ingin Membantu;
RK
www.rajakamil.biz

This message was sent by:
Raja Kamil
Bango Mewah, Ulu Yam Bharu,
Selangor, 45300,
Malaysia.


Click HERE to cancel or edit your subscription:
http://norabots.com/ar/ar/r.php?s=3224442&a=724&k=a02a5124b8e43ba2697104b1fc064339

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes