RSS

Janji Saya Kepada Anda!

Salam sejahtera,

Semoga  sentiasa sihat. Saya sentiasa mendoakan kejayaan anda.
 
Pada email sebelum ini,saya telah berjanji kepada anda yang saya akan memperkenalkan ebook yang bukan dikategorikan ebook sampah kepada anda iaitu ebook yang dikatakan ebook yang berkualiti dan harga yang berpatutan.Saya yakin,anda ingin memulakan perniagaan internet ini tetapi tidak mempunyai modal,jadi saya mencarikan ebook yang dikatakan berkualiti kepada sesiapa yang baru sahaja ingin mengenali  dunia IM  ini.
 
Saya telah menemui sebuah website yang dikendalikan oleh seorang IM terkenal  bernama JAWS sebagai nama samaran beliau,anda jangan bimbang kerana didalam internet ini mempunyai pelbagai nama samaran yang patut anda ketahui.Macam saya,saya bukan sahaja dikenali sebagai yazid yahaya sahaja di internet ini sedangkan ramai IM memanggil saya ajidss_ajidss atau pun ajidss.
 
Berbalik kepada tajuk diatas,janji saya kepada anda adalah produk ini berkualiti dan bukannya produk sampah dan ianya sesuai kepada newbie atau pun budak baru belajar didalam dunia IM ini.Saya yakin,dengan panduan asas ini anda tidak sesat lagi dengan dunia IM.Didalam pakej tersebut ada menerangkan segala asas yang patut anda ketahui iaitu melalui affiliate,cara buat duit dengan blog ,adsense ,lelong dan pelbagai lagi.Bagi saya ianya ialah pakej yang lengkap untuk seorang newbie didalam IM ini!
 
Perkara penting yang patut anda tahu adalah saya mengenali saudara JAWS ini!
 
Cara Untuk mendapatkan ebook tersebut :
 
1)Anda perlu klik  link dibawah yang telah saya sediakan.
 
 
2)Baca sales letter tersebut dengan sebaiknya
 
3)Jika berpuas hati,bayar melalui akaun maybank,cimb,paypal dan sebagainya.
 
4)Pastekan slip pembayaran anda di tempat disediakan
 
5)Kemudian tunggu link download dari JAWS
 
Saya yakin dengan ebook ini anda akan lebih mengenali perniagaan internet dengan sebaiknya dan anda dapat menjauhi daripada tertipunya di internet ini.
 
P/s:Sebelum itu,saya mengenali tetsimonial salah seorang pembeli ebook ini dan dia dikatakan power juga didalam dunia IM ini iaitu ijamidayu(baca testimonial beliau untuk kepastian anda).
 
Sekian, terima kasih..
yazid yahaya
 



NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRmtCzsTAxsDGw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes